luni, august 31, 2009
Events: Merg la IFA
Voi fi alaturi de oameni de la Gizmodo, Gadget Review, Tech Radar, Uber Gizmo, Zoso.ro si RaduIonescu.ro.
LG este in acest moment una dintre companiile cele mai active in social media pe plan local. Are o strategie online trasata global si deja cateva incursiuni in blogosfera notabile.
Relatia mea cu brandul a inceput acum un an, cand am fost invitat sa particip la lansarea telefonului Secret, la Londra. Am colaborat apoi la Webstock 2008, am oferit invitatii la super avanpremiera "Transformers" si am fost implicat in campania din aceasta vara, Concurs LG. Iar in mai putin de trei saptamani, ne vedem cu brandul la Webstock 2009. Si mai urmeaza ceva.
joi, august 27, 2009
Life: Cupa UEFA Champions League vine in Romania
Pentru a marca asocierea, UniCredit porneste "Trophy Tour", o caravana ce va purta trofeul UEFA Champions League in cinci tari europene si se va opri in mai multe orase pentru evenimente locale. Pornind din Milano, "Trophy Tour" va trece prin Croatia, Romania, Ungaria si Bulgaria.
Romania este singura tara in care cupa va fi putea fi admirata in sase orase: Arad (28 septembrie), Timisoara si Sibiu (29 septembrie), Brasov (30 septembrie), Pitesti (1 octombrie) si Bucuresti (3-4 octombrie).
O sa joc si eu un rol mic in acest turneu, insa despre el va voi spune la timpul potrivit.
Life: Ai renunta pentru un milion
Daca ai castiga 1 milion de dolari, ai renunta la ce faci acum?Raspunsul corect este: Da. Sunt atatea lucruri de facut si intotdeauna un fresh start inseamna o noua aventura. Asa s-a intamplat in 2006, cand am renuntat la presa. A fost inceputul unei aventuri, dar fara un milion in buzunar. Imaginati-va cum ar fi si cu bani!
Etichete: Life
Music: Concertul Madonna
Anul trecut am fost la Paris pentru concertul Madonnei. Mi-am zis ca daca voi avea ocazia sa il mai vad o data, nu o voi rata. Cred ca as mai vrea sa il vad inca o data si apoi mi-as lua DVD-ul. E un show pe care il apreciez si l-am savurat si aseara in ciuda provocarilor oferite de un oras fara un stadion adevarat.
Ma intreb daca putea fi organizat in alta parte. Daca exista un loc pentru 60.000 de oameni, cu acces rapid la metrou sau cu atatea cai de acces. Inca mai caut raspunsul.
Am citit multe comentarii pe bloguri despre concert. Era de asteptat. Si cum am vazut de doua ori concertul, pot sa spun ca am asistat la acelasi scenariu. Poate doar "Frozen" a fost altfel. De fapt, nu imi aduc aminte de piesa, dar varianta de aseara mi-a atras atentia in mod deosebit. Poate si pentru ca imi place mult albumul "Ray of Light".
Momentul gipsy-spanish nu a fost creat pentru noi, asa cum au crezut unii. Cautati pe YouTube. Si la Paris, a urcat pe scena, a cantat, a dansat si apoi a plecat. Fara bis.
Etichete: Music
miercuri, august 26, 2009
Auto: 50 de ani de Mini
M-am gandit ce sa scriu despre Mini in aceasta prima saptamana de cand sunt fan. Si mereu mi-au venit in minte cuvintele: "Vreau si eu unul!". Si reactia mea nu vine de la puterea motorului, culoare sau decapotare. M-as bucura la fel si la un Mini One. Pur si simplu, te indragostesti de el.
Acum descopar lumea Mini. Citesc ultimul numar al revistei brandului, ascult (gratuit) piesa aniversara si astept sa se incarce o galerie foto a revistei Time. In noiembrie, o sa imi comand tricoul asta si sper sa mai gasesc si alte goodies.
marți, august 25, 2009
Online: O noua carte, un nou trailer
N-am apucat sa citesc "Soni" si cred ca trebuie sa imi fac putin curaj sa pun mana pe ea. Insa am sustinut lansarea volumului pentru ca mi-a placut abordarea 2.0 pe care autorul a dat-o promovarii.
"Soni" a fost prima carte cu trailer si a folosit Twitter pentru a atrage atentia si celor obisnuiti sa citeasca mai mult pasaje de 140 de caractere.
Autorul, Andrei Ruse, are acum un nou volum, "MDMA16", care se bucura si el de un trailer. E cel de mai sus.
Etichete: Online, Online Video
Blogs: Cum ma influentezi
Trebuie sa stii cateva lucruri despre mine. Chiar mai multe.
Multi dintre cei care ma abordeaza vin la mine pentru ca "au auzit ca sunt un blogger cunoscut" sau cineva le-a recomandat sa ma contacteze din acelasi motiv. Abordare gresita. Eu nu caut o recunoastere pentru blogul meu. El face parte din acel mix de activitati care imi definesc existenta in comunitatea online - media - marketing in care sunt prezent. In plus, acele persoane imi lasa impresia ca vor sa ma foloseasca.
Foloseste e-mail-ul. Nu ma suna.
Nu imi place sa vorbesc la telefon. E si motivul pentru care am ramas cu BlackBerry. Il folosesc mai mult pentru e-mail-uri. Si nu scrie romane. Spune-mi de la inceput ce doresti si ce pot face pentru tine si dezvolta apoi sau da-mi un link sa citesc mai mult. Trimite de pe adresa personala si daca nu ne cunoastem, da-mi si un link de pe LinkedIn. Imi place insa sa stiu cu cine vorbesc.
Nici intalnirile nu imi plac.
Ne intindem prea mult in intalniri si uneori chiar nu e cazul sa ne vedem. Am rezolvat multe pe e-mail sau la telefon, daca era urgent. Daca tii sa ne intalnim totusi, vino la mine. Cere-mi 20 de minute si probabil le voi acorda. Hai totusi, mai intai, sa incercam sa ne intelegem pe mail.
Daca e important, insista. Dar sa fie cu adevarat important.
Vlad Stan raspunde la e-mail-uri intr-un interval cuprins intre o zi si 2 saptamani. Fara sa imi pun asta in minte, cam la fel se intampla si in cazul meu. Daca nu raspund, nu ma supara un reminder. Doar ca, din motive destul de obiective / subiective, nu raspund chiar la toate e-mail-urile. Unele chiar nu cauta un raspuns sau pur si simplu sunt friend spam.
Afla ce imi place. Si ce nu ma intereseaza.
Cineva mi-a oferit candva o masina de teren, tocmai buna pentru urcat pe munte. Am refuzat politicos. Adevarul e ca nu imi place sa "ma dau" pe coclauri. Incearca la Radu Ionescu sau Doru Panaitescu. Ma intereseaza tot ce e nou, inedit sau are ceva special. Imi plac brandurile, deci cu cat e mai mare marca, cu atat mai mult ma intereseaza. Nu as testa un laptop Toshiba, dar as incerca un eeePC 1008HA Seashell.
Vezi cu cine ma intalnesc. Din ce grupuri "fac" parte.
E foarte simplu sa stii cine imi sunt omologii. Vezi alaturi de cine apar in poze, la ce evenimente merg si pe cine urmaresc pe Twitter. Vezi cine e in Web-Club. Acela e grupul meu. Nu ma scoate din mediul meu si nu ma pasa la gramada.
Nu rata evenimentele. N-ai cum sa ma ratezi acolo.
Evenimentele (de orice tip) au ca principala intrebuintare crearea de contacte sau intarirea unor relatii. Cu un "Salut!" imi poti spune cateva cuvinte si obtine un "Da-mi pe mail!". Am dat mana. Ai deschis o usa. E un inceput bun pe care il apreciez.
Fii interesant. Sau ofera-mi ceva interesant
Am refuzat cele mai multe oferte legate de blogul meu: de la campanii la teste ori invitatii la diverse evenimente. Timpul meu e limitat si aleg doar ce e foarte interesant. Si neaparat relevant pentru mine. LG, Mastercard, Audi, Booq, Fiat sau BMW au stiut cum sa ma influenteze. Vezi ce am scris despre ei, ce au pus pe masa.
Ce alte cai de influentare mai vedeti?
Etichete: Blogs, Online, Personal, Social Media
luni, august 24, 2009
Events: Termene de inscriere
Events: Web-Club revine din septembrie
Cred ca va fi o intalnire destul de interesanta, odata pentru ca e un domeniu care are potential mare de crestere, insa la noi a fost marcat de cateva esecuri, si apoi pentru ca avem un grup de vorbitori puternic: Orlando Nicoara (MPI), Dragos Stanca (F5), Vlad Stan (Seed Money), Patrick de Hillerin (Happy Fish) si Sergiu Biris (Trilulilu).
Online: Statistici despre social media
Acum, nu imi vine in minte un Mashable local, insa as putea indica o serie de resurse bune de urmarit, cum ar fi:
- CapsLock - Blog de comentarii si analize despre piata online, intretinut de Zoso si Bobby Voicu.
- Refresh.ro - Blog de noutati din online, dezvoltat de Costin Cocioaba.
- Blogul StandOut - Blogul agentiei de marketing online si publicitate pe bloguri.
- New Media | DailyBusiness - Canalul de new media al cotidianului online DailyBusiness.
- Strategist - Blog de social media, actualizat din cand in cand de mine.
- RoSocialMedia Stats - pagina cu diverse studii si sondaje, realizata de mine pe Tumblr.
Etichete: Events Social Media, Online, Research, Strategist
sâmbătă, august 22, 2009
Media: Tranzitia din print in online
Adobe pune accent pe experienta utilizatorului si aici vede valoarea adaugata pe care o poate aduce o oferta de paid content. Iar cel mai bun exemplu acum ar putea fi Times Reader, oferit de New York Times. Un demo poate fi vazut aici.
Marea provocare ramane insa "conflictul" intre continutul free si cel platit. Cum ii facem pe cititorii online sa plateasca pntru ceva ce pana acum primeau gratuit? Un raspuns ar fi oferirea unor experiente in lectura ce depasesc formatul clasic de acum, combinate cu abordarea modelului de business freemium.
Etichete: Creative Media, Ideas, Online
vineri, august 21, 2009
Online: Radiourile eOK
Etichete: Online, Online Music
joi, august 20, 2009
Events: Am lansat noul site Webstock.ro
TEMATICA
Lucram la mai multe idei pentru programul conferintelor si workshop-urilor si chiar am anuntat ca suntem deschisi la propuneri. O noutate anul acesta ar fi integrarea temelor de web design si development, pe baza feedback-ului primit anul trecut. Daca esti din domeniu, fii cu ochii pe noi.
PARTICIPARE
Ca si anul trecut, nu exista taxa de participare, accesul la eveniment fiind facut pe baza de invitatie. Pentru ca resursele sunt limitate si locurile in sala vor fi limitate. Cele mai multe invitatii vor fi acordate nominal, insa ne gandim sa oferim si prin alte canale. Fiti cu ochii pe site, Twitter si in genere pe blogurile cunoscute.
Mai mult, va puteti anunta dorinta de a participa aici (evident, competarea formularului nu reprezinta inscrierea la eveniment).
SUSTINATORI
Ne bucuram ca si anul trecut de sustinerea unor companii importante in domeniul tehnologiei. Vodafone este partenerul principal al Webstock. Sponsorii editiei sunt Microsoft, Adobe, LG si Kaspersky. Cu ajutorul lor putem sa oferim gratuit un eveniment maraton (estimam ca va dura 12 ore) in conditii de 5 stele.
Oricine poate sustine evenimentul, folosind unul din badge-urile disponibile aici.
ACTIVITATI
In acest moment strangem inscrieri pentru Web 2.0 Awards si Project PXL. Asa ca daca ai un site nou lansat in ultima perioada si corespunde categoriilor din concurs, te poti inscrie gratuit aici. Daca esti pasionat de fotografie, poti aparea cu creatiile tale aici.
Etichete: Adobe, Bloggers Relations, Evensys, Events, LG, Microsoft, PXL, Vodafone, Web 2.0 Awards, Webstock
miercuri, august 19, 2009
Auto: Noua platforma de comunicare a BMW
Am fost invitat sa particip astazi la o intalnire informala despre noua campanie de comunicare a BMW in Romania. De fapt, este mai mult decat o campanie, e mai degraba o platforma de comunicare si este desfasurata nu doar local, ci la nivel mondial.
Practic de maine, brandul va comunica sub sloganul "Joy is BMW" ("Bucuria este BMW" - in Romania) atat in campaniile de advertising, cat si in showroom-uri (care vor fi rearanjate) si tot ce inseamna BMW.
A fost o intalnire in care am invatat ceva despre filosofia BMW, am vazut in premiera spotul TV (cel de mai sus) si am aflat de noile lansari ale brandului in Romania, pregatite pentru octombrie" BMW X1 (de la 26.000 euro) si BMW Seria 5 GT (de la 47.000 euro).
Campania de publicitate se va axa in principal pe reclama TV, insa online-ul va avea felia sa dedicata. De altfel, pe web a inceput campania inca de la inceputul lunii august, odata cu lansarea concursului de pe VisualArt.
Am plecat de la sediul BMW intr-un Mini Cooper S Cabrio, pe care il voi conduce cateva zile.
Etichete: Advertising, Auto, BMW
marți, august 18, 2009
Online: Esti pregatit pentru Twitter?
Prima dateaza de saptamana trecuta, din ziua in care am lansat proiectul 1000eu.ro. La cateva minute dupa anuntarea pe Twitter, site-ul a intampinat probleme cu afisarea paginilor (incarcarea) si chiar in unele cazuri a fost inaccesibil.
A doua am patit-o chiar azi, cand am vrut sa popularizez un sondaj online pe Twitter. Accesul aproape instant din partea unui numar mare de utilizatori a perturbat chestionarul, ce folosea o platforma controlata atent si obisnuita cu un numar mic de vizite.
Mi-am adus aminte de un caz similar petrecut acum un an si ceva cu un site care afisa pe homepage un mesaj de genul: "Nu ne merge site-ul ca tocmai am parut pe TechCrunch".
Twitter e si vorbarie goala, insa pe masura ce ii va creste si mai mult popularitatea, va schimba radical atat comunicarea in sine, cat si felul in care interactionam.
Etichete: Microblogging, Online, Twitter
luni, august 17, 2009
Fun: Titanic, versiunea user generated content
De cand cu criza, mereu imi spun ca traim vremuri interesante. E bine sa nu uiti sa te si distrezi. Ma intreb ce as fi facut eu in filmul de mai sus daca as fi ajuns la festivalul "Anonimul". Probabil versiunea in care aisbergul a facut tot ce a putut sa evite coliziunea.
Etichete: Fun
Pentru Cristina
Ma sfasie acest gand. Ca mai sunt doua saptamani. Si gata.
Dar are o sansa. In strainatate ca de obicei. Si costisitoare.
Am decis insa sa ma alatur celor care incearca sa ii dea viata Cristinei, celor care se vor lupta cu timpul.
Asadar voi acorda spatiu de reclama pe blogul meu pentru 5 companii care vor dona cate 200 de euro in contul Cristinei.
De asemenea, voi oferi serviciile de social media pe care le furnizez prin Prodigy companiei care va dona minim 1.000 de euro in acelasi cont.
Oricine poate dona prin apel telefonic intre 2 si 10 euro! Detalii aici (inclusiv despre caz)
Events: Astazi incepe Olimpiada 2.0
Etichete: Events, Social Media
sâmbătă, august 15, 2009
Music: Nu ratati Chicane la Bucuresti!
Imi pare rau ca pierd concertul Chicane de la Bucuresti de pe 4 septembrie. Voi fi plecat din tara in perioada aceea. Insa ma bucur zilele acestea de noul sau single "Poppiholla".
Etichete: Music
vineri, august 14, 2009
Trends: Friending si Unfriending
Discutia despre cati prieteni adevarati ai in retelele sociale nu este noua. Nici nu incerc sa o aduc in prim plan. Cred insa ca nu peste mult timp, aceasta goana dupa prieteni se va transforma intr-o fuga din mijlocul lor. Am vazut deja asta pe Twitter. Dupa ce au urmarit sute de oameni, unii au ramas doar cu cativa.
Ce ne va face sa renuntam la "prieteni"?
Vorbesc din proprie experienta si cu relevanta activitatii mele pe Twitter si blog. Pe Facebook sunt mai mult observator, iar pe LinkedIn, am observat ca lumea nu e foarte activa la noi.
Cred ca vom cauta mai degraba calitatea (conversatiilor si relatiilor) decat cantitatea si aceasta noua orientare va conduce la unfriending.
Cu siguranta, nu voi (putea) interactiona cu cei 2.900 de followers de pe Twitter sau 1.000 de friends de pe Facebook si cei mai multi vor ramane necunoscuti, insa in cazul celor cu care voi avea ocazia sa conversez - si nu ma refer aici la persoane deja cunoscute - voi putea decide; "thumbs up" sau "thumbs down". Merita sau nu sa continuam discutia? Avem subiecte de discutie comune si lucruri care sa ne apropie sau nu?
Eu am trecut de astazi la unfriending!
Etichete: Ideas, Online, Social Networking, Trends
Events: Ne vedem la Webstock?
Cum am pornit Webstock anul trecut de la ideea de unconference, pastram si anul acesta aceeasi deschidere catre cei interesati sa prezinte o idee in cadrul workshop-urilor. Agenda noastra este inca deschisa si vom lua in considerare orice propunere pe teme legate de blogging, social media, web design & development, mobile etc.
Iar daca nu ti-ai inscris inca proiectul la Web 2.0 Awards, te asteptam aici. Inscrierea este gratuita!
Si nu uitati sa ne urmariti pe Twitter pentru noutati si goodies.
(Participarea anul acesta va fi pe baza de invitatie directa oferita de organizatori si parteneri. Intrucat avem un numar limitat de locuri, evenimentul va putea fi urmarit si online)
Etichete: Evensys, Events, Online, Web 2.0 Awards, Webstock
Online: Da un sfat, nu o parere!
Si probabil mai sunt si alte "anomalii" de acest gen. Si nu ne apartin, ci tin strict de cel care a adaugat anuntul pe site-ul de unde 1000eu.ro l-a filtrat. Bun, e o justificare onesta si - cred- ca toata lumea intelege situatia.
Dar hai sa vedem daca putem schimba ceva! Putini gandesc astfel, putini ofera un sfat util, cei mai multi se multumesc sa isi dea cu parerea. E OK si asa, dar nu e mai contructiv sa construim chiar ceva cu vorbele noastre.
Hai sa vedem cum putem sa scapam de dansatoare din media si de chelnerite din invatamant!
(Am creat o pagina de feedback aici)
Life: Cand iti ridica masina
Am parcat neregulamentar. Am gresit. Am platit.
Sfatul meu pentru cei ce se vor afla in aceasta situatie este sa mearga imediat la centrul de "colectare" a masinilor si sa platiti amenda. Eu am reusit astfel sa platesc 300 RON si un pic fata de 500 RON si ceva cat e oficial. Nu apucasera sa faca nu-stiu-ce hartie, caci eram contravenient proaspat.
Daca vi se intampla patania in sectorul 2, centrul este in comuna Afumati, imediat dupa pod, pe partea stanga inainte de un dealer Dacia. Se construiesc si niste hale acolo.
Politistul care a fost amabil sa ma indrume spre centru (si nu avea nicio treaba cu ridicarea masinilor) mi-a spus ca in sectorul 1 amenda e de 800 RON si ceva. Deh, Dorobanti, Primaverii, Nordului...
Life: Despre critica constructiva (part I)
Si asa mi-am adus aminte de un pasaj citit in "Tribes", cartea lui Seth Godin, pe care vroiam sa il postez pe blog. Si mi-am propus sa il citesc de fiecare data cand primesc o "critica constructiva". Iata-l!
Fear of failure is actually overrated as an excuse...What people are afraid of isn't failure. It's blame. Criticism...Seth Godin, Tribes: Comanda cartea la Okian
So the challenge, as you contemplate your next opportunity to be boring or remarkable, is to answer these two questions:
1. “If I get criticized for this, will I suffer any measurable impact? Will I lose my job, get hit upside the head with a softball bat, or lose important friendships?” If the only side effect of the criticism is that you will feel bad about the criticism, then you have to compare that bad feeling with the benefits you'll get from actually doing something worth doing. Being remarkable is exciting, fun, profitable, and great for your career. Feeling bad wears off. And then, once you've compared the bad feeling and the benefits, and you've sold yourself on taking the remarkable path, answer this one:
2. How can I create something that critics will criticize?
Etichete: Life
joi, august 13, 2009
Online: Cauta job-uri si prin 1000eu.ro!
Este o idee pe care o am de un an si nu am reusit sa o pun in aplicare pana acum. De fapt, nu imi doream sa ma transform intr-un jucator pe piata job-urilor si cautam o solutie simpla. Ea a venit tot la OpenCoffee, unde l-am intalnit pe Cristi din echipa Balaur.ro.
Si asa am ajuns la lansarea de astazi.
1000eu.ro are in spate platforma de cautare si agregare dezvoltata de Balaur.ro si este doar o interfata de selectie a job-urilor in functie de salarii. Atat.
Ca si in cazul Microjobs, si cu 1000eu.ro urmaresc acum doar promovarea facilitatii in sine si mai putin strategii de monetizare. Ambele servicii trebuie sa creasca un pic mai intai. Sper sa il gasiti util.
(Fireste pot aparea scapari in filtrele noastre, iar valabilitatea anunturilor nu este garantata de noi)
Online: Comert online cu "Asa nu!"
Am primit proforma destul de repede, nu instant cum ma asteptam din mesajul afisat dupa completarea datelor, dar e bine ca a venit in cele din urma.
Problema cu proforma era ca la adresa de livrare era trecuta o alta locatie decat cea dorita. Am vazut pe site ca pot fi apelati si prin YM si ca e cineva online. Le-am dat mesaj. Nimic. Am dat reply mail-ului cu proforma, cu acelasi mesaj. Nimic.
Am platit totusi produsul, sperand sa fiu sunat - dupa cum am solicitat la "Alte observatii" - inainte de livrare.
M-au sunat, ce-i drept, sa ma invite sa iau produsul de la sediu. Nu stiau daca se potrivesc niste mufe cu modelul meu.
Am hotarat sa ma duc maine, cu laptopul dupa mine, desi nu intentionam sa il iau, pentru ca e mai important sa imi rezolv problema repede, decat sa dau sanse doar celor care stiu sa faca o treaba ca lumea.
M-am mai calmat acum, iar gustul amar mi-a mai trecut si sper sa fie doar un caz izolat, chiar si pentru furnizorul respectiv. Din pacate, nu voi mai comanda la acel shop.
Etichete: E-commerce, Online, Personal
Mobile: Cine domina zona smartphone?
Un articol in Business Standard vorbeste despre dominatia BlackBerry si iPhone in clasa business si faptul ca managerii au renuntat incet-incet la Nokia, cel mai mare brand in domeniu.
Si eu am observat impactul celor doua branduri, insa un studiu prezentat de Unlock Research la Mobile Marketing Conference a aratat ca jumatate din smartphones de pe piata din Bucuresti sunt Nokia. Stiu ca nu vorbeste direct despre manageri, insa studiul merita atentia celor pasionati de cifre si tendinte in mobile.
Etichete: Mobile, Mobile Marketing Conference, Trends
miercuri, august 12, 2009
Auto: Cateva cuvinte despre Fiat Sedici
Sedici mi s-a parut un model reusit, atractiv si o buna solutie pentru familie. Da, eu l-am vazut ca o masina de familie si dupa ce l-am condus intr-o calatorie spre Bulgaria.
Aspectul exterior m-a atras mai mult decat pozitionarea sa: mini-SUV, cum l-au numit unii. Dar cea mai buna impresia mi-a oferit-o experienta in spatele volanului pe un model dotat cu motor diesel. Nu stiu cum sa va explic senzatia... a fost o potrivire de caracter.
Desi vad Sedici in postura de a doua masina in familie, cea cu care iesi in weekend undeva langa Bucuresti sau la cumparaturi, intre Vama Veche si Constanta, am avut ocazia sa o "calc" un pic mai mult si sa ma strecor printre participantii la trafic. La un moment dat chiar, luat de val, m-am pierdut pentru scurt timp de grup.
Pentru detalii complete despre model, va invit pe pagina importatorului.
marți, august 11, 2009
Blogs: "Imi doresc un HTC Magic"
Cum vorbim de un terminal si o platforma noi pe piata locala, cea mai potrivita tema de concurs mi s-a parut dorinta pasionatilor de gadget-uri de a pune mana pe un exemplar.
Deci trebuie sa convingi pe blog ca iti doresti acest terminal. Daca nu ai blog, nu-i nimic, poti incepe unul rapid si simplu pe Blogger sau WordPress - de ce nu? - chiar dedicat Magicului.
Detalii despre concurs gasiti aici.
Advertising: Lemonade, filmul
Mai bine de 10 ani publicitatea a fost o adevarata pasiune pentru mine. Mi-am dorit mult sa lucrez in publicitate si desi nu am intrat intr-o agentie, am fost in advertisng. Am scris despre media & marketing timp de 8 ani.
Clipul de mai sus este trailer-ul "Lemonade", un film despre oameni care si-au pierdut job-ul in advertising din cauza crizei si care au gasit o cale sa iasa la suprafata. Povestea filmului o cititi aici.
Etichete: Advertising
Ideas: Olimpiada 2.0
Etichete: Ideas, Social Media
luni, august 10, 2009
Gadgets: O noua achizitie
As fi si eu in pas cu vremurile, as avea un portabil usor si mereu la indemana si autonomie destula si value for money.
Cerintele mele speciale ar fi legate de display (10 - 13"), culoare (alb, argintiu, variatiuni), pret (foarte bun) si sistem de operare (sa suporte Mac OS).
Ce imi recomandati?
Gadgets: Sa trec la Android?
Ca participant in programul Gadgeteer, am primit la test telefonului HTC Magic, primul terminal dezvoltat pe platforma Android (Google) lansat in Romania astazi.
E seara acum si ma gandesc daca sa renunt la BlackBerry Bold pentru magic, atat de mult mi-a placut. Am scris despre primele impresii pe blogul Gadgeteer, unde veti gasi cateva pareri si de la alti participanti la programul de teste si invitati.
duminică, august 09, 2009
CSR: Inca o luna de "Viata dupa colectare"
In urma cu trei luni ma implicam in campania "Viata dupa colectare", initiata de MaiMultVerde. O prima idee fost sa atragem atentia asupra campaniei, insa scopul sau principal ramane sa ii convingem pe cei din jur sa scrie primarilor pentru a le cere sa adopte pubelele speciale de colectare selectiva a deseurilor.
O poti face si tu folosind acest model de scrisoare si aceasta lista cu primarii. Cei pasionati de concursuri online pot castiga o camera foto Sony daca pana maine (10 august) isi conving vecinii sa semneze o scrisoare comuna.
Etichete: CSR, Viata dupa colectare
miercuri, august 05, 2009
Life: Inapoi din mini-vacanta 2.0
Am avut insa ocazia sa testez doua masini imprumutate pentru aceasta calatorie: un Peugeot 4007 si un Fiat Sedici. Ambele au fost peste asteptarile mele, mai ales ca m-am aflat pentru prima data la volanul unor masini din clasele lor. Am sa scriu cateva cuvinte despre ele pe blog in zilele urmatoare.
Desi sunt intr-o relatie fericita cu masina actuala, mi-a placut aceasta "escapda" de weekend cu doua "straine". Cred ca voi mai repeta gestul curand.
marți, august 04, 2009
Online: Deci cati romani sunt pe Internet?
Astazi am vazut la Alex Radescu pe blog titlul "64% dintre romani nu au utilizat niciodata internetul!?" si l-am "aruncat" imediat pe Twitter. Reactiile nu au intarziat sa apara. Printre ele, Carmen Holotescu ma trimite la Internet World Stats, care spune ca am fi 7,4 milioane pe web.
Apoi mai sunt si cifrele SNA. Citez de pe blogul lui Ionut Oprea: "Conform SNA, 59,8% din locuintele din mediul urban au instalata o conexiune la internet".
Vodafone estima in noiembrie ca pana la finele lui 2008 vor fi 9 milioane de utilizatori de Internet in Romania, am gasit intr-o stire Mediafax.
OK, hai sa ne oprim acum, sa ne tragem sufletul si sa alegem o cifra. Pe care?
Etichete: Online
luni, august 03, 2009
Events: Au inceput inscrierile la Webstock Awards
Ca si la prima editie, Webstock Awards 2009 se va desfasura pe parcursul a doua etape (preselectia si jurizarea finala) si va reuni doua echipe de jurizare diferite, formate din bloggeri, specialisti online, consultanti in comunicare si cunoscuti antreprenori locali.
Participarea la competitie este gratuita, iar toti cei interesati se pot inscrie in perioada 3-28 august, la adresa awards@evensys.ro.
Proiectele inscrise trebuie sa se incadreze in una din cele 12 categorii propuse in cadrul competitiei - publishing, utility, viral, social networking, user generated content, user generated content (brand projects), video & audio, company & brand blogs, blogging campaigns, microblogging projects, content aggregation sau "altele".
Etapa de preselectie se va desfasura intre 1-5 septembrie, iar jurizarea finala va avea loc in perioada 7-15 septembrie. Toate proiectele finaliste, inscrise in faza finala de concurs vor fi anuntate pe pagina oficiala a evenimentului Webstock.
Etichete: Evensys, Events, Online, Web 2.0 Awards, Webstock
Online: Alta oferta de reclama in video
Mai mult, Etarget are si o propunere interesanta pentru shop-urile online. O gasiti aici.
Etichete: Online, Online Advertising