Media: Tranzitia din print in online
Ieri am fost la Adobe la o intalnire informala cu John Loiacono, omul care se ocupa de branduri ca Photoshop, Illustrator, Dreamweaver etc. N-am vorbit despre ele, ci despre viitorul print-ului si felul in care Adobe incearca sa sustina tranzitia in online.
Adobe pune accent pe experienta utilizatorului si aici vede valoarea adaugata pe care o poate aduce o oferta de paid content. Iar cel mai bun exemplu acum ar putea fi Times Reader, oferit de New York Times. Un demo poate fi vazut aici.
Marea provocare ramane insa "conflictul" intre continutul free si cel platit. Cum ii facem pe cititorii online sa plateasca pntru ceva ce pana acum primeau gratuit? Un raspuns ar fi oferirea unor experiente in lectura ce depasesc formatul clasic de acum, combinate cu abordarea modelului de business freemium.
Adobe pune accent pe experienta utilizatorului si aici vede valoarea adaugata pe care o poate aduce o oferta de paid content. Iar cel mai bun exemplu acum ar putea fi Times Reader, oferit de New York Times. Un demo poate fi vazut aici.
Marea provocare ramane insa "conflictul" intre continutul free si cel platit. Cum ii facem pe cititorii online sa plateasca pntru ceva ce pana acum primeau gratuit? Un raspuns ar fi oferirea unor experiente in lectura ce depasesc formatul clasic de acum, combinate cu abordarea modelului de business freemium.
Etichete: Creative Media, Ideas, Online
3 Comments:
print-ul ori invata de la twitter si pune la dispozitia utilizatorilor premium stiri/analize de ultima ora verificate, filtrate pe o platforma rapida gen twitter ori dispare
it's a matter of time before virtually any citizen becomes a news breaker (with twitter or a better-than-twitter service)
NOT! inconsistent..si cum adica fara net?without needing an online connexion?anyways NOT!
@Life Tester
Intr-adevar oricine dintre noi poate deveni un news breaker. Dar asta nu inseamnca ca putem crea continut premium (chiar daca am vrea).
Cred ca cel mai bun exemplu este legat de video. Pe de o parte ai Youtube si alte siteuri care ofera posibilitatea sa uploadezi clipuri vide, iar pe de alta parte ai siteuri care distribuie filmele studiorilor. Daca esti interesat sa vezi un film (sa zicem Pirates of Caribbean) nu ai cum sa il vezi pe youtube, trebuie sa alegi celelate siteuri. Ca aceste siteuri iti dau gratis filmul (Hulu.com) dar te obliga sa vezi reclamele, sau iti cer o suma de bani asta este o alta problema.
Disclaimer: lucrez pentru Adobe Systems
Trimiteți un comentariu
<< Home