luni, august 17, 2009

Pentru Cristina

Cristina mai are doua saptamani de trait. Poate mai putin, poate un pic mai mult.

Ma sfasie acest gand. Ca mai sunt doua saptamani. Si gata.

Dar are o sansa. In strainatate ca de obicei. Si costisitoare.

Am decis insa sa ma alatur celor care incearca sa ii dea viata Cristinei, celor care se vor lupta cu timpul.

Asadar voi acorda spatiu de reclama pe blogul meu pentru 5 companii care vor dona cate 200 de euro in contul Cristinei.

De asemenea, voi oferi serviciile de social media pe care le furnizez prin Prodigy companiei care va dona minim 1.000 de euro in acelasi cont.

Oricine poate dona prin apel telefonic intre 2 si 10 euro! Detalii aici (inclusiv despre caz)

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Mi se pare o idee excelenta. Plusez cu 15 ore de programare web pentru 300+ de euro donati. Este vorba de php+mysql, html+CSS+javascript.

Viorel Sfetea,
viorel.sfetea@gmail.com

4:41 p.m.  
Anonymous Mihai Baloianu said...

Ma alatur si eu campaniei cu servicii de fotografie, creatie & dtp pentru donatii de 500+ EUR.

6:56 p.m.  
Anonymous Cristina Dinu said...

Multumesc! Nu va pot spune cat de tare ma impresioneaza aceste dovezi de solidaritate si umanitate! Va voi tine la curent pe blog-ul meu, in masura in care timpul imi va permite. Va multumesc ca imi sunteti alaturi!
Cristina Dinu

7:06 p.m.  
Anonymous Adi said...

UN SUFLET PENTRU SUFLET...FELICITARI...CRISTINA TREBUIE SA TRAIASCA.VOI FACE TOT CE DEPINDE DE MINE,CA BIET MURITOR...SA FIE BINE...
http://melicovici.blogspot.com

7:43 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home