joi, august 13, 2009

Online: Comert online cu "Asa nu!"

Cautam sa cumpar ceva. Un alimentator de laptop, model mai vechi, ce nu e de gasit in orice shop. L-am gasit si am decis sa il comand, fireste, online, sprecial pentru livrarea la adresa dorita.

Am primit proforma destul de repede, nu instant cum ma asteptam din mesajul afisat dupa completarea datelor, dar e bine ca a venit in cele din urma.

Problema cu proforma era ca la adresa de livrare era trecuta o alta locatie decat cea dorita. Am vazut pe site ca pot fi apelati si prin YM si ca e cineva online. Le-am dat mesaj. Nimic. Am dat reply mail-ului cu proforma, cu acelasi mesaj. Nimic.

Am platit totusi produsul, sperand sa fiu sunat - dupa cum am solicitat la "Alte observatii" - inainte de livrare.

M-au sunat, ce-i drept, sa ma invite sa iau produsul de la sediu. Nu stiau daca se potrivesc niste mufe cu modelul meu.

Am hotarat sa ma duc maine, cu laptopul dupa mine, desi nu intentionam sa il iau, pentru ca e mai important sa imi rezolv problema repede, decat sa dau sanse doar celor care stiu sa faca o treaba ca lumea.

M-am mai calmat acum, iar gustul amar mi-a mai trecut si sper sa fie doar un caz izolat, chiar si pentru furnizorul respectiv. Din pacate, nu voi mai comanda la acel shop.

Etichete: , ,

7 Comments:

Blogger Sebastian Cochinescu said...

Ce model de încărcător?

1:49 p.m.  
Blogger karma police said...

ce shop?

2:22 p.m.  
Anonymous Simple said...

Au mai spus-o si altii si e valabil si pentru anumite stiri de la tv: de ce sa nu dai nume in cazul unor experiente de acest gen? E mai bine sa o pateasca si altii? Trebuie sa ne invatam numai pe pielea noastra ca un magazin sau un produs nu e conform asteptarilor noastre?
Personal incerc sa invat si de la altii, pentru ca viata e prea scurta ca sa invat totul pe pielea mea. Poate e intradevar un caz izolat, insa le fel de bine poate sa fie un "modus operandi" normal pentru magazinul respectiv si atunci poate nu le-ar strica un dus rece...

3:53 p.m.  
Anonymous bogdan cercel said...

de ce din pacate? iti sunt prieteni? nu-s ok, pa. altii la rand. d-aia e buna concurenta. numai ea ne-nvata si ne dezbara de apucaturi prea balcanice.

4:34 p.m.  
Anonymous MugurFrunzetti said...

Din pacate nu cred ca numele ajuta cu ceva, sunt sigur ca se va gasi unul dintre noi care sa aiba cel putin o experienta de acest gen cu ORICE magazin online romanesc. Eu inca mai astept o pereche de pantofi comandati acum 2 saptamani la noul shop de lux pe baza de invitatie numai ... pfff, am uitat cum il cheama :)

4:38 p.m.  
Blogger ltaloi said...

Cine te-a suparat? Pot sa stiu si eu?
Liviu.

8:54 p.m.  
Blogger Cristian said...

nu conteaza shop-ul. cred ca nici macar nu se ocupa serios de asta. insa mai cred din mica mea experienta, ca ar trebui sa existe un guidebook pentru setarea unui shop online si fiecare site sa fie trecut prin mana unor beta testeri.

cred ca ar invata destul de mult despre usability de la user, cam la fel de mult sau chioar mai mult decat de la creatorii acelor site-uri de e-commerce.

ma rog, pararea unui necunoscator al domeniului...

9:10 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home