miercuri, august 26, 2009

Auto: 50 de ani de Mini

Astazi se implinesc 50 de ani de cand primul Mini a iesit de pe portile fabricii. Astazi implinesc si eu o saptamana de cand am devenit fan Mini. Am avut pentru cateva zile un Cooper S Cabrio, galben, cu un motor de 175 CP. Bogdana i-a dedicat un clip aici, specificatiile tehnice sunt aici.

M-am gandit ce sa scriu despre Mini in aceasta prima saptamana de cand sunt fan. Si mereu mi-au venit in minte cuvintele: "Vreau si eu unul!". Si reactia mea nu vine de la puterea motorului, culoare sau decapotare. M-as bucura la fel si la un Mini One. Pur si simplu, te indragostesti de el.

Acum descopar lumea Mini. Citesc ultimul numar al revistei brandului, ascult (gratuit) piesa aniversara si astept sa se incarce o galerie foto a revistei Time. In noiembrie, o sa imi comand tricoul asta si sper sa mai gasesc si alte goodies.

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous aurica said...

vrei un feedback? e o masina prea scumpa. inteleg ca vor un aer oarecum exclusivist.

4:30 p.m.  
Blogger angel said...

yeap! e scumpa rau masinuta asta! da' eu zic 'scumpa' in sensul afectuos. poate ca pretul e putin cam ridicat pt romanul obisnuit dar cred ca il face. si apoi poate ca nici nu e chiar pt toata lumea, de obicei britanicii merg pe linia asta si nu ma surprinde din cale afara ca, mini, cu parinti ca cei pe care ii are, a primit aceste caracteristici.

8:46 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home