joi, august 27, 2009

Music: Concertul Madonna



Anul trecut am fost la Paris pentru concertul Madonnei. Mi-am zis ca daca voi avea ocazia sa il mai vad o data, nu o voi rata. Cred ca as mai vrea sa il vad inca o data si apoi mi-as lua DVD-ul. E un show pe care il apreciez si l-am savurat si aseara in ciuda provocarilor oferite de un oras fara un stadion adevarat.

Ma intreb daca putea fi organizat in alta parte. Daca exista un loc pentru 60.000 de oameni, cu acces rapid la metrou sau cu atatea cai de acces. Inca mai caut raspunsul.

Am citit multe comentarii pe bloguri despre concert. Era de asteptat. Si cum am vazut de doua ori concertul, pot sa spun ca am asistat la acelasi scenariu. Poate doar "Frozen" a fost altfel. De fapt, nu imi aduc aminte de piesa, dar varianta de aseara mi-a atras atentia in mod deosebit. Poate si pentru ca imi place mult albumul "Ray of Light".

Momentul gipsy-spanish nu a fost creat pentru noi, asa cum au crezut unii. Cautati pe YouTube. Si la Paris, a urcat pe scena, a cantat, a dansat si apoi a plecat. Fara bis.

Etichete:

4 Comments:

Blogger razvanbb.ro said...

Sunt de acord. Problema a fost la noi...


http://razvanbb.ro/2009/08/produsul-madonna.html

2:47 p.m.  
Anonymous Mircea Scarlatescu said...

Da, numai ca noua ne place sa ne consideram foarte importanti.
O amarata de cantareata a venit la noi, vedetele de romani si nu invers.

Nu e nici prima data nici ultima data cand o sa vedem atitudinea asta....

10:42 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Lumea a fost nemultumita pentru ca Madonna si-a inceput show-ul la 22. De fapt, lumea nu prea stia ca nu a fost vina ei, ci a organizatorilor. Ea si-a inceput concertul in acest turneu mereu la aceeasi ora.

Multi au condamnat-o pe Madonna. Gresit.
Am constatat ca romanul nu prea are educatie in ceea ce priveste un concert... Ma asteptam sa sar si sa ma zbengui non stop, nu sa vad zeci de mii de fete posomorate si nervoase.

Inainte sa ma duc la concert, am cautat totusi despre Sticky& Sweet si stiam de momentul "gipsy".

Mie mi-a placut si m-am simtit bine.

2:01 p.m.  
Anonymous sorin said...

Mult prea multa zarva. Merita atentie dar nu zeci de ore de emisie live.

Romanii nu stiu sa astepte, sa aprecieze si sa aplaude atunci cand trebuie. Nu stiam de faza cu bis...dar macar de senzatie si trebuia totusi sa strigam usa macar sa aplaudam la final:)

3:13 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home