luni, februarie 01, 2010

Blogs: Am lansat RoTwitter Survey 2010


Anul trecut, din pura curiozitate, am vrut sa aflu cum arata "tweetosfera" de la noi. Asa am lansat RoTwitter Survey. Era, ca si RoBloggers Survey in 2006, o ocazie sa ne cunoastem intre noi (utilizatorii de Twitter). Rezultatele de atunci sunt aici.

Lucrurile au evoluat destul de repede in 2009, cel putin daca ma uit la evolutia contului meu. Am crescut de la 1.000 followers in ianuarie 2009 la 4.000 + in prima luna din acest an.

Revenind la survey, am reluat in mare parte chestionarul de anul trecut. Am adaugat insa si o sectiune speciala pentru conturile companiilor si organizatiilor.

Va invit asadar sa completati chestionarul RoTwitter Survey 2010.

Il gasiti si la urmatoarele link-uri: sampler.ro/rotwitter sau p.ly/rotwitter. Partenerii acestui demers sunt Re:Fresh.ro si ZeList.

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Bogdan Anghelina said...

Sper sa am si eu ocazia sa particip la o intalnire cu bloggeri importanti din romania. In ceea ce priveste realizariile si ceea ce urmeaza, felicitari si mult succes !

9:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

l-am completat
sunt chiar curios de rezultate
congrats pt initiativa si pt logo (e vesel) :)

10:11 p.m.  
Anonymous Mugur said...

Lasi rezultatele publice cand e gata? :)

8:35 a.m.  
Anonymous bogdan cercel said...

off topic. cristi se intampla ceva cu redirectarea din domeniul manafu.ro? sau pregatesti noul blog? :-) nu se mai duce in blogspot.

9:53 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home