joi, ianuarie 22, 2009

Blogs: Poftiti la RoTwitter Survey 2009!

Gata! I-am dat drumul! Primul sondaj (www.esurvey.ro/rotwitter) dedicat celor care folosesc platforma de microblogging Twitter este online si poate fi completat de toti utilizatorii acestui serviciu.

Intrebarile au fost propuse se mine si completate / amendate de mai multi utilizatori de Twitter, carora le multumesc inca o data pentru sprijin. Meritul cel mare pentru punerea in practica a acestei idei ii apartine lui Robert si companiei sale Markability. Robert mi-a pus la dispozitie platforma eSurvey. E chiar interesanta! Mi-a facut un demo si m-a convins.

Am lansat acest sondaj din pura curiozitate. Twitter va fi la moda in 2009, comunitatea creste foarte repede, cred deci ca o astfel de initiativa ne poate ajuta sa ne cunoastem mai bine.

Evident ca puteam introduce mai multe intrebari, chiar si mai multe variante de raspuns. Cred insa ca pentru o prima editie, chestionarul propus e suficient.

Asadar, daca ai un cont de Twitter, te astept sa completezi sondajul (datele raman confidentiale). Daca iti place ideea, iti multumesc anticipat pentru promovarea printre cunoscuti. O poti face si printr-un microbanner. L-am pus pe coloana alaturata.

Voi tine activ chestionarul timp de 2 - 3 saptamani, dupa care la scurt timp voi publica rezultatele.

Etichete: , , ,

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

vezi ca are probleme!
http://img217.imageshack.us/img217/6261/rotwittersurveysk9.png

1:04 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Chestionarul funoctioneaza normal. Era o setare care limita anumite optiuni...

http://www.esurvey.ro/rotwitter

2:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

La mine nu a făcut redirect după 10 secunde.

10:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Interesanta ideea, am subscris si am trimis-o mai departe.

6:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, pare sa aiba o problema la redirect.

10:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ar fi util un post despre utilitatea twitter-ului. Eu unul n-am gasit-o. Nu vreau sa fiu malitios, cu chiar as vrea opinia lui CM despre acest lucru.

2:10 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home