joi, decembrie 10, 2009

Online: Proiectele de la Launch48

Mi-am dat seama ca tocmai eu nu am vorbit despre proiectele de la Launch48.

Din cele 20 de idei propuse pe scena, am selectat 3 in final, desi aveam in minte sa pastrez doar 2. Mi-a parut rau ca nu am avut resursele chiar pentru 4. Cea de-a patra, propusa de Mile Rosu din Timisoara, era un joc de fotbal intre utilizatorii de Hi5 si Facebook. Mile si Andrei, oamenii din spatele ideii, mi-au zis ca vor continua ideea. Abia astept sa o vad.

Revenind la cele trei proiecte, cel mai bine ar fi sa va trimit direct la sursa, la cele trei site-uri. Asadar, am avut:
  • Decily - retea sociala pentru luare deciziilor in grupurile de prieteni.
  • SeVinde.ro - site de vanzari auto pentru cei care isi pun anunturile in geamurile masinilor.
  • OpenMyCV - site de distributie a unui singur CV pe mai multe platforme de job-uri.
Candva la finalul lunii ianuarie, vom organiza un follow-up event pentru Launch48, pentru a vedea in ce stadiu au ajuns proiectele.

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Andrei said...

O să aplicăm sistemul Launch48. Închidem biroul, ne izolăm intr-un apartament şi scoatem o primă versiune după 48 de ore.

2:45 p.m.  
Blogger Val Vladescu said...

Decily va continua si probabil se va face si Ricochee (cu focus pe Europa centrala si de est asa cum era prevazut)

Was fun si am invatat multe! Multumim. Feedback here

9:58 p.m.  
Anonymous Razvan said...

Crezi ca aceste proiecte vor avea un impact in mediul online sau vor fi doar o moda trecatoare. Open MyCV mi se pare cel mai folositor mai ales in aceasta periaoda in care multi isi cauta disperati de lucru. Totusi sa nu se ajunga la spam de oferte...

10:44 p.m.  
Anonymous Mihai said...

Foarte interesanta ideea Launch48! Ma bucur ca acest gen de eveniment este prezent si in Romania si sunt sigur ca se va bucura de succes. Sper ca toate cele 3 proiecte sa aiba un viitor cat mai bun si poate vom vedea si alte idei puse in practica din cele propuse la evenimentul in cauza.

2:10 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home