miercuri, septembrie 03, 2008

Marketing: Rebranding HP

Daca ne gandim bine, HP avea nevoie neaparat de un facelift. Arata so 80's! Noua identitate nu aduce o schimbare radicala - ca in cazul Xerox - dar macar pare la curent cu tendinta web 2.0.

[via AdGoodness]

Etichete: ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

se simte diferenta si chiar va prinde bine. mie unul chiar imi place

4:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Din cate stiu, nu e finala, asa ca nu va hazardati la comentarii inca...

10:46 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Rebranding? Prea mult spus. E doar o schimbare de logo. Una nefericită în opinia mea.

Noul logo arată ca al unei companii de pluton care a apărut anul trecut şi a auzit aşa în treacăt de web 2.0.

Ah, web 2.0? Clar, butoane glossy şi scris oglindit. (sic!)

Şi apropo, de ce să-ţi schimbi logo-ul recunoscut de milioane de oameni, numai de dragul de a fi "modern"? Ce comunică în plus noul logo? În afară de lipsă de încredere, nimic.

12:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nici mie nu-mi place. slabut concept de logo

6:05 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Parerea mea e ca logo-ul vechi arata mult mai bine decat cel nou. Daca nu e varianta finala e bine :)

6:46 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home