Marketing: Rebranding HP
Daca ne gandim bine, HP avea nevoie neaparat de un facelift. Arata so 80's! Noua identitate nu aduce o schimbare radicala - ca in cazul Xerox - dar macar pare la curent cu tendinta web 2.0.
[via AdGoodness]
[via AdGoodness]
5 Comments:
se simte diferenta si chiar va prinde bine. mie unul chiar imi place
Din cate stiu, nu e finala, asa ca nu va hazardati la comentarii inca...
Rebranding? Prea mult spus. E doar o schimbare de logo. Una nefericită în opinia mea.
Noul logo arată ca al unei companii de pluton care a apărut anul trecut şi a auzit aşa în treacăt de web 2.0.
Ah, web 2.0? Clar, butoane glossy şi scris oglindit. (sic!)
Şi apropo, de ce să-ţi schimbi logo-ul recunoscut de milioane de oameni, numai de dragul de a fi "modern"? Ce comunică în plus noul logo? În afară de lipsă de încredere, nimic.
nici mie nu-mi place. slabut concept de logo
Parerea mea e ca logo-ul vechi arata mult mai bine decat cel nou. Daca nu e varianta finala e bine :)
Trimiteți un comentariu
<< Home