joi, ianuarie 10, 2008

Marketing: Rebranding Xerox

De luni, Xerox are o noua identiate. Eu unul nu o prea asociez cu compania pe care o am eu in cap, iar icon-ul nu iese foarte tare in evidenta si corespunde tendintelor anului 2006.

[via]

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Emil said...

Intr-un fel era si timpul sa faca schimbari. Nu stiu, dar mie-mi place noul design.

3:32 p.m.  
Blogger Okayo said...

Mie-mi place. este mult mai prietenos, dinamic si mai ancorat in timpurile noastre. S-au schimbat vremurile chiar si marii giganti au nevoie de rebranding. trebuie sa arate ca vin cu ceva nou ca's inventivi. Uita-te la Pepsi si la felul in care arata ambalajele acum. Din cate stiu sunt rezultatul unui concurs printre consumatori

5:29 p.m.  
OpenID fatacuportocale said...

ooo... it looks like a baby XEROX :)
-curajoasa schimbarea-
XEROX se bazeaza pe valori de profesionalism, eficienta, this baby xerox exprima dinamism, optimism, joaca, cred ca si-a redefinit cu ocazia asta si publicul. Sper doar sa nu si-l fi restrans...

8:26 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home