marți, iulie 22, 2008

Life: De unde cumparam tricouri misto?

Sunt fan tricouri imprimate, dar nu ma pot lauda cu o colectie, desi mi-ar fi placut. Sunt fan Threadless, dar nu gasit mai nimic interesant de cand am inceput experimentul cu MasterCard. Am in shopping cart un tricou de cateva saptamani si nu ma indur sa fac o comanda doar pentru un singur exemplar. Mai astept ceva, macar unul.

Oricum mi se pare ca Threadless si-a pierdut din creativitate sau poate gusturile ni s-au schimbat. Caut acum alternative in aceeasi zona de pret. Imi pare rau ca de pe Sunday Outfit nu pot plati cu cardul.

Imi place ideea celor de la El Oso, de a folosi banii obtinuti din vanzarea tricourilor pentru finantarea unor acte de caritate. Cea mai buna alternativa pentru Threadless pare a fi Cosmic Soda. Preturile si modelele sunt oarecum asemanatoare. As mai putea alege ceva de la Itself, Cute monstR, NerdyShirts, Tolky Monkys sau de la Limitees, numai ca aici sunt un pic cam scumpe.

O alta idee ar fi sa imi fac singur tricourile. Chiar ma batea gandul la un moment dat dupa experimentul tricou de blogger.

Experiment MasterCard - nici o plata fara card.

Etichete: ,

11 Comments:

Blogger dan iavorszky said...

nu uita sa arunci o geana pe tricourile
kukuxumusu

11:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Inca mai am tricoul ala acum ca mi-ai adus aminte :D

1:05 a.m.  
Blogger Paranoid World said...

http://www.designbyhumans.com/shop/browse/mens incearca si aici. din cate stiu, iti alegi si modelul din toata colectia de moji

9:58 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Un startup facut de mine.. [[ Tricouri personalizate ]]

Tot ma chinui zilele astea sa gasesc modalitatea cea mai buna de plata online... SMS cu suprataxa ori prin card; ce ati alege ?

11:02 a.m.  
Anonymous Anonim said...

http://www.creativecheaters.com/2008/05/where-to-buy-your-t-shirts.html

mai multe surse de cumparat tricouri

11:18 a.m.  
Blogger Delice said...

Funkalicious il am si eu dar printul e cam prost. Am observat ca printurile de mari dimensiuni la Threadless se strica destul de repede. In plus, mi-am mai luat cateva in primavara si tricoul este destul de subtire si nu e de calitate.

3:19 p.m.  
Anonymous Anonim said...

http://www.coloroverload.com/10-great-places-to-find-hilarious-t-shirts/ - gasit pe del.icio.us din intamplare

4:17 p.m.  
Blogger Mihachu` said...

me likes T-shirt Hell.

http://www.tshirthell.com/hell.shtml

desi nu cred ca livreaza inca in romania :(

10:33 a.m.  
Blogger Unknown said...

Thank you for your nice words!!!
We are just rookies but I think that we are in a good way. And as there are people like you that like to search for new things I thing future will be great!

By the way why you are not try with us?

http://www.cosmicsoda.com/user/action/user.postdesignForm

We will be very happy to see your work in our gallery!

thank you again!

Cheers,
Dimitris,
A CosmicSoda boy...

12:33 a.m.  
Anonymous Anonim said...

www.blurbclothing.com - au doar cateva modele, dar sunt misto. Din pacate, accepta doar ramburs, om trai si om vedea cum evolueaza.

9:19 p.m.  
Blogger Banditu said...

Am gasit un site si pe .ro
http://www.sunnyday.ro/
Robin Hood for president! caterinca:)

9:25 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home