duminică, iulie 02, 2006

Ideas: Ne facem tricou?

IMPORTANT: In acest moment lista de inscrieri pentru tricou de blogger (sesiunea de vara) a fost inchisa. Va rog sa imi trimiteti pe e-mail (vezi mai jos in acest post) fontul ales si efectiv fontul daca ati ales unul mai pretentios sau mai greu de gasit.
Specificati in e-mail si marimea (S, M, X, XL).

Cu o zi inainte de RoBlogFest (sau chiar in dimineata zilei evenimentului), Radu m-a sunat sa imi ceara o idee de design pentru tricoul "oficial" al Gnomedia. I-am dat cateva idei, bune zic eu si acum, pe care mi le-a "rejectat" politicos. Pana la urma si-a facut singur tricoul.

Nu stiu cum mi-a venit ideea, dar m-am gandit sa ne facem un tricou oficial. Al cui? Al nostru? Care noi? Noi toti cei care ne cunoastem sau nu si care ne intitulam "fara rusine" bloggeri.

Care e ideea?
Ideea tricoului e urmatoarea. Intr-o bula inghesuim adresele sau nick-urile noastre. Incadrarea in aceasta bula ar arata - sa zicem - apartenenta la ceea ce numim generos blogosfera romaneasca.

Cum ajung si eu pe tricou?
Cei care vor sa intre in bula isi pot declara intentia in comentariile acestui post. Numai ca trebuie sa specificati ce vreti sa apara: URL-ul sau "brandul". Lasati si o adresa si mentionati si fontul dorit.

Cum ne diferentiem vizual?
Pentru a nu avea o tona de nume in Arial, fiecare blogger isi poate alege font-ul. Daca doi sau mai multi bloggeri vor acelasi font, nicio problema, il dam la toti. Numai sa nu va bateti cu totii pe Arial. Daca nu am fontul solicitat, trebuie sa il trimiteti. Va rog insa sa nu propuneti fonturi futuriste sau greu de reprodus (care pot altera calitatea generala a "printului").

As vrea un tricou Polo verde XS, se poate?
In acest moment, am optat doar pentru o singura culoare (negru) si un singur tip de tricou (t-shirt clasic la baza gatului). Dupa ce gasim pe cineva sa le produca, aflam si ce variatiuni pe aceasta tema se pot face. Oricum, le-am gandit unisex in marimi S, M, L si XL.

OK, cat ma costa?
Nu stiu in acest moment, dar sigur vom merge pe calitate si cel mai mic pret posibil. Fiecare blogger implicat isi va plati tricoul. In cazul in care doriti mai multe exemplare (poate va ganditi la un cadou pentru prietena sau prieten / sot sau sotie), trebuie sa anuntati din timp.

Imi place ideea, cum ma implic si eu?
Deocamdata nu stiu cum va evolua ideea, dar sunt sigur ca orice suport e binevenit. O sa strig cand o sa fie nevoie de ajutor.

In imaginea de mai sus, mi-am permis sa-i invit in bula pe cativa dintre bloggerii pe care ii cunosc (sper sa nu se supere) doar ca sa va ofer o imagine mai buna a ceea ce vom face. Acesta nu este design-ul final. Probabil vom incerca si alte forme de bule si - de ce nu? - vom vota bula finala.

UPDATE: Si Andreea are tricou de blogger!

UPDATE 2: Am gasit pe cineva dispus sa ne ajute cu productia. Facem calcule si revenim cu costuri. Ramane de rezolvat problema distributiei, inclusiv pentru cei din tara si strainatate. Astept idei pe partea asta.

UPDATE 3: M-am gandit ca e mai bine sa stabilim un deadline si un target (de bloguri) de atins. Ma gandesc sa avem 60 de inscrieri, dar ne vom opri daca ajungem la 100, iar deadline-ul pentru solicitari este vineri, 14 iulie.

UPDATE 4: Eduard a venit cu ideea "Got Blog?" in loc de "Feed This Or Die!". Mie imi place.

UPDATE 5: Cred ca in lista de mai jos am cuprins toate solicitarile. Unii nu au ales fontul, altii nu au dat adresa de e-mail (e important sa va anuntam cand sunt gata tricourile). Am sa anunt ce fonturi imi lipsesc din cele propuse, insa intre timp m-ar ajuta sa imi furnizati informatiile necesare (font dorit + adresa de e-mail).

UPDATE 6: Pregatesc acum pachetul grafic pentru tricoul nostru si mi-am dat seama ca nu am toate fonturile propuse de voi. De aceea, va rog sa le trimiteti pe adresa manafu at gmail dot com. Le am doar pe cele obisnuite, pe care le gasim pe orice computer.

UPDATE 7: Cum spuneam mai sus si mai jos, lista a fost inchisa. Acum urmeaza sa strang fonturile si sa pregatesc lista pentru productie. Costul unui tricou este in jur de 4 euro (fara TVA). Inca nu am gasit solutia cea mai buna pentru a distribui tricourile, dar ma mai gandesc.

Cine e deja pe tricou:
1 Cultura-Vura
2 Zuza
3 Dorin
4 Boyarul
5 Ionut Oprea
6 AdBlog
7 Radu
8 Vizionar
9 Dan Anghel
10 Andressa
11 zeroBarat
12 Catalin
13 Engambament
14 Alex
15 Andreea Mira
16 Spasme Urbane
17 Razvan
18 Lucian Ilica
19 MTX
20 MNZ
21 Catalin
22 Claudiu Florea
23 Cristi
24 Jobsessive
25 Filip
26 Mihai
27 BookBlog
28 Andrei Sava
29 Costin
30 Radu Dumitrescu
31 Deea
32 Brolly
33 Proro
34 Monica
35 Dana
36 Vladimir
37 Eduard
38 Andrei Rosca
39 Patratelu
40 Eugen
41 Rainforest
42 Nenorocitu
43 Lidia
44 Ada
45 Mariko
46 Eugen (2)
47 Diana
48 Octavian
49 Mihai (2)
50 A
51 Yohanna
52 Razvan Antonescu
53 Gusti
54 Andreea
55 Ago
56 Andrei Scripca
57 Gabriel Nita
58 Miriapod
59 Calin
60 Ioana P
61 Grey
62 Constantin
-------------------------
LISTA A FOST INCHISA

76 Comments:

Anonymous Anonim said...

Da, da, vreau :). Misto ideea. Mie mi-ar placea sa fie bula si atat, fara vreo explicatie (gen nush, bloguri, roblog, etc...).

11:43 a.m.  
Blogger Cristian said...

am o idee si de un tricou doar cu bule, dar ma gandeam sa o tin pentru roblogfest daca se mai tine si la anul (sau poate chiar vom avea o editie de toamna)...

12:08 p.m.  
Blogger zuza said...

si eu, si eu :D foarte dragutza idee

2:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E misto ideea Cristi - multam de invitatie!

I'm in! Probabil ca voi opta pt un font cu serife, dar mai vorbim despre asta cand ai lista finala.

Btw, esti sigur ca incap toti bloggerii pe un tricou? Asa putini suntem? :-p

2:24 p.m.  
Blogger Cristian said...

numele vor fi mult mai mici pe tricou. ce ai vazut aici e doar de demo.

in plus, nu ar trebui sa vada lumea cu care te intalnesti pe strada ce scrie pe tricou!

in final o sa avem o bula aproape toata alba.

4:22 p.m.  
Blogger boyarul said...

Doua chestiuni:

1.Vreau si eu pe tricou. Pe cine trebuie sa "mituiesc"? :D
("boyarul.blogspot.com")

2. Vreau si eu UN tricou. Neaparat.
kipintaci >> (boyarul [|]at[|] yahoo [punct] com )

4:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu mi-am facut deja tricou, insa imi pot adauga bula pe spate, pe umar sau unde mai incape :)
S-a ocupat cineva de tricourile astea si de bula respectiva? Sa posteze pe blogul lui daca da. si sa ma anunte si pe mine prin clickio[coadademaimuta]gmail.com

6:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca se poate am vrea si noi niste tricouri :)

9:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte bine ca te-ai gandit :)
Scrisul alb pe negru?

Pune-mi si mie adresa, asa cum o am in header!

10:16 p.m.  
Blogger Dan Anghel said...

Super ideea, vreau si eu:) Cu buffer overflow scris cu Courrier New.

Si o intrebare anexa. Marimea XL asa pentru baieti mai corpolenti este in plan?:) Daca nu, atunci si cu L ma multumesc si il pun in rama pe perete:)

10x

11:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu vreau tricou!!

Desi as vrea XS sau S ... :) in M inot practic!

Ma consult cu PR-istii mei inainte sa zic fontul :P Adica ma uit pe net si spun curand! :)

9:02 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cool, vreau si io:

zeroBarat (cu B mare si font BernhardFashion BT)

10x

9:40 a.m.  
Blogger fintech directory said...

engambament
arial narrow
lowercase

12:18 p.m.  
Blogger Alex Brie said...

Pare interesant. Subscriu.

[http:// alex brie. net], courier.

1:52 p.m.  
Blogger Andreea Mira said...

Sounds funny! I'm in....

"Obiectiv - andreeamira.blogspot.com"

Comic Sans MS

Un S ar fi perfect :)

2:41 p.m.  
Blogger Woland said...

mmm...vreau si eu :)

spasmeurbane.blogspot.com

bauhaus ar fi perfect, dar merge si garamond.

cand va fi posibil, as vrea si eu un exemplar. ma gasiti la alexpotlog [at] hotmail [dot] com

4:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Hop si io prin zona...razvan.anfor.net
cu Tahoma sau verdana.

contrasens [at]myway[punct]com

5:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

şi io, şi io ... da n-am nick ... n-am nici brand ... n-am nimic :(

sa fie "lucianilica.ro" atunci ...

arial black

sar'mana

eu@lucianilica.ro

7:07 p.m.  
Blogger zuza said...

si pt mtx de la http://mtx.haos.ro :)

12:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

me want!

sa scrie :

===
::| mnz | psihopatu' din '96 |::
===

fara "==="-uri.
sper sa nu fie prea mult :)
congrats pentru idee.
negru e perfect :D n-are rost sa facem nazuri :D

9:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Super idee! Vreau si eu :)

catastif.com (cu ITC Conduit, L sau XL)

6:31 a.m.  
Blogger Claudiu said...

super! vreau si eu. marimea L. claudiuflorea.blogspot.com cu georgia si pe spate sparking curious mind. gracias

10:11 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu vreau pe tricou: http://www.cristianca.org, font Verdana.
Si bineinteles ca vreau si un tricou M (daca se poate si S) weblog [@at@] cristianca [.dot.] org

10:21 a.m.  
Anonymous Anonim said...

... ma primiti si pe mine? ... cu "jobsessive.com" in arial black, pe un XL? :)

Multumesc!

1:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Vreau si eu: www.BookBlog.ro

3:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut! Si eu doresc sa ma inscriu! Mi se pare o idee geniala!

Unitate, prosperitate si creativite in universul bloggerilor! Felicitari!

3:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si pentru exilatii de "afara" exista solutii sau cred ca nu s-a gandit totusi nimeni :D.

4:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Unde-am pus semnul de intrebare? :D

4:45 p.m.  
Blogger Cristian said...

pentru cei din strainatate singura solutie acum e sa postam fisierele cu design-ul tricoului, urmand ca fiecare sa il "printeze" unde are posibilitatea

5:27 p.m.  
Anonymous Anonim said...

http://brolly.supermagnet.ro/?p=491

Sign me up

3:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

As vrea sa scrie doar "isotopic" cu un Trebuchet MS

http://brolly.supermagnet.ro

3:40 p.m.  
Blogger proro said...

Imbracati-ma si pe mine :)).

proro.blogspot.com cu trebuchet

5:27 p.m.  
Anonymous Anonim said...

suna super ! As vrea si eu pe tricou daca mai e loc :D monicri.blogspot.com, font: georgia. Adresa mea de email e pe blog.. Multumesc!

6:48 p.m.  
Blogger Dana said...

Am ajuns la timp?!
:)

Si eu vreau.
Korali/Georgia/L
Multam.

7:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

I'm in!

7:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Draguta idee - definitely count me in.

WWW.EDUARD.RO
Font: "Eras Bold ITC" (fontul da mai bine cu litere mari - insa daca asta nu e o optiune, e ok si cu mici)
Size: L

7:13 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Draguta idee - definitely count me in.

WWW.EDUARD.RO
Font: "Eras Bold ITC" (fontul da mai bine cu litere mari - insa daca asta nu e o optiune, e ok si cu mici)
Size: L

7:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

andreirosca.bookblog.ro , Verdana, daca se poate, bold,daca nu, simplu

9:58 a.m.  
Blogger Patratelu' said...

Pot si io? :P

10:38 a.m.  
Blogger Eugen said...

vreau si eu, da' sa ma puneti la coada, sau spre mai la urma urmei. ce font crede vreun cineva cum ca mi s-ar potrivi. a. Terminal sau cum se cheama fontul care era prin PONG.

11:44 a.m.  
Anonymous Anonim said...

bun si "got blog?" no comments from me about this :D

let's get it started :D cat costa ? cum platim ? :P
sau aflam pe 14 iulie ? :D

12:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

URL: http://rainforestdreamer.edublogs.org

Adresa de mail: rainforest.20[at]gmail.com

1:47 p.m.  
Blogger nenorocitu said...

count me in doar cu numele:

Nenorocitu

(fara apostrof si fara "L")

2:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

bluecat.bloghost.ro


bitstream vera serif bold/or not

Multumesc,

Lidia

5:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Shrinkmamma - cu Garamond

12:02 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si eu vreau! Nu poţi avea niciodată prea multe tricouri despre blogging ("I'm blogging this!").

Aş dor să scrie
'mariko - life as an auxesis'

fără apostroafe, verdana sau helvetica dacă se poate. Abia aştept, excelentă idee.

12:51 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"The Story Blog" - scris cu Georgia ( e font de sistem, il ai sigur)

1:52 a.m.  
Anonymous Anonim said...

si eu pls pls pls :D
http://esibplayer.blogspot.com/

9:47 a.m.  
Blogger Steve Fiare said...

da,echipa 9pieces doreste sa apara pe tricou....so...treceti acolo "9pieces"

6:59 p.m.  
Blogger Dana said...

Adresa de mail-kyttysweet@yahoo.com
Si daca se poate nu 'L'ci XL.

11:50 a.m.  
Blogger Steve Fiare said...

M e cea mai potrivita marime.Parerea mea

12:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Adresa mea de mail e
larhire [at] gmail [dot] com.

Adresa blogului e http://romgymnews.rgc.ro/blog

dar pe tricou tot 'mariko-life as an auxesis' aş dori să apară :)

2:19 p.m.  
Blogger yohanna said...

hop si io mica...:>
prea-tarziu.blogspot.com...verdana?
multumesc

3:42 p.m.  
Blogger A said...

a.blog.ro Verdana

6:01 p.m.  
Blogger A said...

a.blog.ro Verdana

6:02 p.m.  
Blogger A said...

Scuze, am trimis de doua ori :)

6:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

count me in, too

10:11 a.m.  
Anonymous Anonim said...

I am in :)
Verdana
razvan-antonescu.info

Nice ideea :)

1:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

lidia ATTTTT sns.ro

bluecat.bloghost.ro

fontul l-am scris pe undeva mai sus, nu-mi amintesc :)

Multumesc tare

9:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

well... me wants too :D

"tales from the Weed-Chip Cookie Land" cu Trebuchet MS. dacă e prea lung, merge şi "Weed-Chip Cookie!" eu totuşi mă rog să nu fie :(

10:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

raspuns la UPDATE 5:
blog: www.concept.org.md
font: Bookman Old Stile

2:14 a.m.  
Blogger Andreea said...

Daca se poate kayslifeandsuch.blogspot.com :)
(nu m-am gandit la font, oricare e disponibil)

Excelenta idee :)

8:01 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu as vrea trei bucati, marimea L. Unu de purtare, unul care sa-l fac cadou eventual si unul cu care sa ma imbogatesc (fie il vand pe Ebay peste multi ani, fie fac ca tipul ala care a inceput cu o agrafa rosie si a ajuns la o casa prin deal-uri succesive). Adresa este catalin_tenita at yahoo.com

5:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Update 5:
Textul ramane: Filip.ro
Font: Verdana
Adresa: webmaster at filip.ro

10:27 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Re:update5
TEXT: zeroBarat
FONT: BernhardFashion BT
E-mail: zerobarat[at]gmail[dot]com

4:22 p.m.  
Blogger Andrei Scripca said...

ma da multi mai sunt... asa k vreau si eu:D http://as1314.blogspot.com comic-14

6:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

so...when is it ready ? when can we sign ? :)

12:04 p.m.  
Anonymous Anonim said...

As intra si eu in bula, daca se poate. 10Xzoom... Fontul il pot trimite pe mail (wtf spacelab).

12:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

pick me pick me
text: miriapod.blogspot.com
font Ben Brown (available for dwld here)lowercase
mail: epic.miscreant la yahoo

si vreau si un tricou:)

1:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

vreau si eu te rog frumos,
text: calin.gmb.ro
font: comic sans
mail: calin at gmb.ro

4:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cretacolorata :)
o pata de culoare intre non culori :D
categorig vreau si eu.
multumesc

11:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ok merci! constantincocioaba.info (Morella, ES)

3:20 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Unde pot trimite informatiile despre numarul de tricouri dorite, masuri .... etc ?

10:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ok, I'm in too. O sa postez si eu pe TRANSMISSIONS un logo si modelul meu.

10:13 a.m.  
Anonymous Anonim said...

eu vreau deea.supermagnet.ro

tahoma daca nu, i don't really care :D

7:04 p.m.  
Blogger Dana said...

Pai si cum a ramas pana la urma?!
Eu cum imi primesc tricoul?
:(((

2:29 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home