Online: Cum s-ar vinde continutul online
O cercetare realizata de Nielsen in 54 de tari a revelat cateva raspunsuri pentru - se pare - marea intrebare a acestui nou deceniu: Vor plati utilizatorii de Internet pentru continutul online?
Daca ne uitam pe tabelul de mai sus, vedem ca exista un interes de a plati pentru informatii mai mult in zona old media. Aceasta si poate pentru ca utilizatorul e mai dispus sa plateasca pentru ceva ce a platit si inainte decat pentru ceva ce a primit dintotdeauna gratis. O alta explicatie ar fi ca publicul apreciaza mai degraba materialul produs de profesionisti decat cel realizat de alti oameni din public.
Pe de alta parte, exista disponibilitate din partea utilizatorilor (47% dintre respondenti) sa accepte mai multa reclama in schimbul subventionarii continutului.
Recent, GfK a facut public un studiu oarecum similar.
Sustine si tu un grup de copii deosebiti. Sustine-l si tu pe Razvan!
2 Comments:
..daca ai fi publicat acest blog acum 1-2 ani, da, era interesant. asa, dupa n-spe dezbateri pe la emisiuni de advertising si PR, nu e. 'nu s-ar vinde' nici 'continutul online', nici altceva.
@ ioana
dar eu scriu pe acest blog constant de vreo 4 ani....
Trimiteți un comentariu
<< Home