luni, ianuarie 11, 2010

Events: AdCaptcher merge la Mini SeedCamp Zagreb


Mereu am zis ca SeedCamp este o idee buna. Si s-a dovedit a fi pentru Ubervu si Brainient, cel putin. Iar pentru TaskWriter si TwiMarket a fost, desigur, o experienta interesanta la Mini SeedCamp.

Si fiind foarte entuziast, am reusit (cu procentele mele minoritare) sa ii conving pe cei doi fondatori ai AdCaptcher (Razvan si Razvan) sa se inscrie la Mini SeedCamp Zagreb. Acum pregatim "formalitatile", ca sa spun asa.

Cine mai vine?

Etichete: , , ,

3 Comments:

Anonymous provinciala said...

am gasit foarte frumoasa ideea inca de la webclub. sunt curioasa cat de repede o vor putea oferi comunitatii de bloggeri din Romania. eu una as vrea sa folosesc sistemul lor cat mai repede cu putinta.vreo stire in aceasta directie?

10:47 a.m.  
Anonymous Razvan Tirboaca said...

@provinciala Lasa-ti adresa de email pe adcaptcher.com, in cazul in care nu ai facut-o deja, si vei primi o invitatie in cursul saptamanii.

Am inceput sa trimitem invitatii in ordinea inscrierilor.

Iti multumim pentru interes!

11:50 a.m.  
Anonymous provinciala said...

ufa, chiar azi mi-a trecut prin cap sa ma inscriu acolo. sper sa imi vina repede randul;) multumesc!

12:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home