joi, noiembrie 05, 2009

Tech: Repozitionarea Vodafone Romania



Se vorbeste mult despre puterea publicului asupra brandurilor, despre modul in care blogurile si social media au influentat relatia client - companie. Prin noua repozitionare globala a brandului, sub sloganul "Power to You", Vodafone sustine aceasta idee si totodata vine cu o promisiune serioasa in fata utilizatorilor: de a face lucrurile mai simple si de a oferi avantaje unice.

Anuntata astazi in Romania, noua identitate de brand a Vodafone este sustinuta de cateva initiative orientate spre mediul online:
  • O noua campanie publicitara pentru comunicarea orientarii "Power to You", cu un clip despre Internet. Il vedeti mai sus.
  • Crearea unei versiuni speciale a browser-ului Opera Mini . L-am testat, este chiar rapid si este disponibil pentru 130 de modele.
  • Pachetul Vodafone Email pe mobil ce ofera 25 MB trafic pentru acces la email si Internet, la 1,99 euro pe luna (TVA inclus).
  • Relansarea website-ului intr-o varianta mai curata vizual si cu o navigare imbunatatita. Am observat ca au pastrat doar icon-ul din cunoscutul logo.
Dincolo de focusul pe Internet, Vodafone relanseaza si celebrul serviciu de relatii cu clientii *222, promitand o navigare mai usoara in meniu, dar mai ales posibilitatea de a intra in legatura mai usor cu un consultant. Cu ocazia aceasta, apare in prim plan Andreea, un personaj creat pe baza feednack-ului primit de la clienti.

Etichete: , ,

3 Comments:

Anonymous Dragos said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

3:04 p.m.  
Anonymous Octavian said...

Singura problema cu noua pozitionare Vodafone care o am eu , e ca tipul din reclama e un fatalau. Dar la cati sunt in tzara la noi, sigur or sa aibe succes ;)

8:43 p.m.  
Anonymous Ralucsa said...

Octavian, de ce e fatalau?

2:38 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home