sâmbătă, noiembrie 21, 2009

Events: Cateva evenimente



A mai trecut o saptamana si aproape a mai trecut un an, dar asta-i o alta discutie. Am avut inca o saptamana plina si ma asteapta alte cateva la fel. Am zis sa pun in acest post cateva lucruri interesante din zilele trecute.

CONCURS LG 2 - S-a incheiat si cea de-a doua etapa a concursului pe bloguri organizat de LG. De data aceasta nu a mai fost o competitie intre bloggeri, ci o initiativa de sustinere a elevilor talentati de la liceul Tonitza din Bucuresti. Joi seara a avut loc gala de premiere a elevilor castigatori, cand am primit si noile mele carti de vizita.

WEB-CLUB - Penultima intalnire (de anul acesta) a membrilor Web-Club si invitatilor sai a adus in prim plan piata de advertising online: ce a fost in 2009, ce va fi in 2010. Concluzia: ne asteapta un inceput de an foarte greu. Au consemnat Emilian, Dan si Noro.

OPTIMISM2009 - Cu o mica intarziere am reusit sa punem online inregistrarile editiei de toamna a Optimism2009. Imi propusesem sa fac editia de primavara in mai, dar dupa ce am auzit la Web-Club cum va fi inceputul de an, cred ca ar fi mai bine sa o fac in martie!

Nu in ultimul rand, am avut o editie foarte buna a evenimentului Marketing360, care ne-a facut sa ne gandim la o noua editie pentru 2010. Ne-a motivat si articolul de pe HotNews.

BONUS: Stefan Stroe, strateg la Grey, este de o saptamana independent, iar Brandient angajeaza oameni din zona strategiei de brand. Acestea doua anunturi au fost facute la Marketing360. Si clipul video cu dezbaterea din deschiderea evenimentului, via Zoso.

Etichete: , , , , ,