Life: Ce sa faci la un eveniment
Impartaseam aseara la Web-Club cu echipa de la 648 cateva idei pentru promovarea VP Factory si ma bucuram ca au venit si cu omul de PR, care incerca sa stabileasca contacte cu cat mai multi bloggeri si ziaristi, cerand totodata feedback pe solutia lor.
Si cum cu cateva zeci de minute inainte, Vladimir vorbise despre puterea relatiilor si networking-ului la Londra si San Francisco, ma gandeam ca e important sa fii pro-activ la evenimentele industriei, sa cauti sa fructifici cat mai mult resursele la fata locului pentru raspunsuri si idei pe care probabil nu le-ai fi putut obtine printr-un mail trimis din senin unor oameni pe care ii consideri importanti sau utili.
Acum cateva minute m-a sunat un jurnalist sa imi ceara contactele celor 5 antreprenori care si-au prezentat proiectele la Web-Club. In secunda urmatoare mi-am dat seama cat de importante sunt deodata cartile de vizita pentru cineva care incearca sa isi promoveze ideile.
Esential este deci sa ai la tine mereu carti de vizita si sa initiezi discutii cu oamenii interesanti de la evenimente. Ce ar mai fi important de stiut / facut cand participi la un eveniment?
Si cum cu cateva zeci de minute inainte, Vladimir vorbise despre puterea relatiilor si networking-ului la Londra si San Francisco, ma gandeam ca e important sa fii pro-activ la evenimentele industriei, sa cauti sa fructifici cat mai mult resursele la fata locului pentru raspunsuri si idei pe care probabil nu le-ai fi putut obtine printr-un mail trimis din senin unor oameni pe care ii consideri importanti sau utili.
Acum cateva minute m-a sunat un jurnalist sa imi ceara contactele celor 5 antreprenori care si-au prezentat proiectele la Web-Club. In secunda urmatoare mi-am dat seama cat de importante sunt deodata cartile de vizita pentru cineva care incearca sa isi promoveze ideile.
Esential este deci sa ai la tine mereu carti de vizita si sa initiezi discutii cu oamenii interesanti de la evenimente. Ce ar mai fi important de stiut / facut cand participi la un eveniment?
Etichete: Entrepreneurs, Events, Life, Web-Club
4 Comments:
cumva offtopic: de ce nu devine obisnuinta pentru ..jurnalistii interesati de un anumit subiect o documentare prealabila?(oamenii si-au zis numele..nu se mai poarta "notitele"?)intreb si io...
Sa ai niste obiective bine stabilite daca te duci sa faci networking. In primul rand sa stii (macar in mare) cine participa si pe cine gasesti acolo.
Apoi cand intri in vorba cu cineva si incerci sa stabilesti un contact informatiile pe care i le transmiti sa fie relevante pentru el si suficient de concise incat sa te retina. Foarte probabil persoana respectiva va vorbi cu multe alte persoane la evenimentul respectiv.
Si nu in ultimul rand conteaza deschiderea si naturaletea. Daca te duci sa faci networking si iti tremura vocea si ai mana transpirata...mai bine lasa!
Cam asta zic eu...
Iata un material cu idei strinse de mine in urma experientei de evenimente pe care am acumulat-o in Silicon Valley: http://blog.avangate.com/10-steps-successful-business-networking-event/
Sper sa ajute :)
@madiness:
eu fiind jurnalistul care a sunat iti spun si de ce:
nu exista un comunicat al evenimentului (oricum, nu era o conferinta de presa), oamenii si-au spus numele dar eu sunt surd de o ureche, unele subiecte iti vin dupa ce pleci de la un eveniment, la care oricum nu te-ai dus ca sa vanezi subiecte, ci ca sa mai vezi si tu ce face lumea. Chiar si daca m-as fi dus dupa subiecte, poate e si in interesul oamenilor aia sa intre in vorba cu jurnalistii, poate sa lase o adresa de mail pe ultimul slide al prezentarii, etc, nu doar al jurnalistilor pentru ei...
Trimiteți un comentariu
<< Home