luni, septembrie 21, 2009

Sport: Bilete la BCR Open

Pasionatii sportului alb stiu deja ca a inceput BCR Open, ce mai importanta competitie de gen din Romania. Am la dispozitie, prin amabilitatea Vodafone, unul din sponsorii turneului, o serie de bilete la meciurile ce se vor desfasura de astazi pana joi.

Alte bilete au fost anuntate pe Twitter si in curand si pe alte bloguri. Asadar daca esti pasionat de tenis si ai timp zilele acestea sa ajungi la Arenele BNR, lasa un comentariu aici sau trimite un e-mail.

Etichete: , , ,

16 Comments:

Blogger Unknown said...

Mi-ar face mare placere sa particip!

11:37 a.m.  
Blogger dan ioan milu said...

noi vrem 2

11:46 a.m.  
Blogger Ruxi said...

Vreau si eu un bilet ;)

12:00 p.m.  
Blogger Ruxi said...

..la meciul demonstrativ de joi

12:04 p.m.  
Anonymous Rene said...

Salut

Eu sunt pasionat de tenis si as avea si timp sa ajung acolo:d

Imi poti da mai multe detalii despre cum le putem castiga, te rog?

12:24 p.m.  
Blogger Unknown said...

Salut! M-ar interesa si pe mine unul din bilete, in special pt ziua de joi. Pot primi bilete si pt zilele de marti sau miercuri?

12:27 p.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

pe langa meciurile din concurs, foarte interesant va fi si cel demonstrativ de joi.

12:29 p.m.  
Anonymous Simona said...

Hello, as dori si eu doua bilete...ce date trebuie sa las si unde? Mersi :)

1:20 p.m.  
Anonymous Ruxi said...

Buna Cristi,

In cele ce urmeaza o sa fiu foarte sincera: nu sunt cea mai mare fana a tenisului si trebuie sa recunosc, sunt alte persoane care ar merita mai mult ca mine un bilet.
Cu toate acestea, m-am hotarat sa iti scriu. De ce? Pentru ca atunci cand am vazut acest anunt, m-a izbit o dorinta neintelesa de a ajunge la unul dintre meciuri. Poate si pentru ca imi doresc foarte mult sa fac cadou acest bilet unei persoane dragi.

Numai ganduri bune,
Ruxandra

1:34 p.m.  
Anonymous Istratescu Cristian said...

Salut, sunt pasionat de tenis, imi place chiar foarte mult. Mi-as dori mult sa merg la un meci. adresa mea de email este cristi_1980@yahoo.com. Multumesc

1:47 p.m.  
Anonymous Magda Rasnoveanu said...

Buna ziua,

as dori sa stiu si eu cum pot obtine un bilet la Bcr Open Romania. M-ar interesa foarte mult. Multumesc!

1:56 p.m.  
Blogger Unknown said...

Biletele de la tine m-ar motiva sa merg. Acum zic ca n-am timp, dar daca invitatia ar veni de la Cristi Manafu ...

3:00 p.m.  
Blogger Cristian said...

Multumesc tuturor pentru interes. Deja am inceput sa dau din bilete. Cum nu mai e mult pana maine, as prefera intai sa le dau pe cele pentru ziua de marti.

Cei interesati sunt rugati sa scrie la manafu [at] gmail [.] com

3:28 p.m.  
Anonymous Eliana said...

Salutare!
As dori foarte mult un bilet pentru joi, 24 sep.
Multumesc.

8:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

da' cat e "beletul"? as vrea si eu 2 daca se poate, daca nu ma multumesc cu unul;

11:16 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Se mai poate:)? Vreau si eu 2 bilete:) Mercic mult :*:*:* Nu am fost in viata mea la un meci de tenis. SI ar fi ceva super interesant:)

9:33 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home