duminică, septembrie 20, 2009

Life: Cum arata geanta ta de la Webstock?

Am plecat de la Webstock cu geanta de mai sus. Cei care au urmarit evenimentul (in sala sau online) au aflat ca gentile oferite de Vodafone participantilor au fost realizate din bannere reciclate, provenind din diverse campanii ale brandului. Din ce mi s-a spus, ele sunt unicat, ceea ce a dat foarte bine intr-un eveniment de social media.

Initial aveam alta geanta, dar am facut schimb cu o colega, am vrut una mai conservatoare. Am vazut cateva insa foarte tari, ma rog, care mi-au placut mie foarte mult. Asa ca m-am gandit sa fac pe Flickr un pool dedicat acestor genti, ocazie cu care ii invit pe participanti sa le arate aici.

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous necenzurat said...

daca erau cu 5 cm mai mari puteam sa imi bag laptopul in ea

anyway si geanta de anu trecut a fost tare :D am purtato cu mandrie destul de mult

3:20 p.m.  
Anonymous sorin said...

Geanta mea a ajuns la @newdada - chiar si-a dorit una si i-am facut-o cadou....

3:47 p.m.  
Blogger karma police said...

cea verde ruleaza

4:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"5 cm conteaza" Ia-ti un laptop mai mic si o carte de grama :P

Mi-ar fi placut o geanta Vodafone facuta dintr-un banner reciclat cu Orange. Sau invers.

9:06 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home