duminică, septembrie 20, 2009

Events: Dupa Webstock 2009

Ziua mea de vineri a inceput la 5 dimineata, cand a sinat alarma telefonului. La 6.00 eram deja la Hotel Radisson. Am inceput Webstock 2009 la 9.20 si l-am incheiat la 20.00. Dupa Gala am plecat la "Valea Regilor", cu Bob Rapp, Sharifah Amirah si cativa oameni din online, la o bere (fara alcool pentru mine) binemeritata. La 1.00, mancam cu Piticu si Razvan Tirboaca la shaormaria "Dristor" de la Budapesta. Piticu imi povestea pentru a treia oara cat de tare i-a mers upload-ul la eveniment. Probabil v-a spus si voua.

S-a scris mult despre Webstock, mult mai mult ca anul trecut cand am reusit sa trec prin cele 250 dementiuni pe bloguri si pe site-uri despre eveniment. Acum am scanat putin pagina evenimentului de pe Spixii, am citit posturile despre eveniment aparute in reader si am mai sarit din posts in post spre alte bloguri.

Poate voi reusi weekend-ul viitor sa imi aloc o zi pentru lectura. Mai ales pentru sugestii!

(Poza facuta la 6 dimineata in Green Zone by Kaspersky)

Etichete: ,