miercuri, septembrie 23, 2009

Events: 3 invitatii la PowerCamp

Revista Biz organizeaza maine PowerCamp, un eveniment de doua zile pentru perfectionare personala in cariera si afaceri. Am la dispozitie 3 invitatii pe care le ofer unor persoane interesate direct de agenda evenimentului.

Pentru a primi una din cele trei invitatii, doritorii trebuie sa lase un comentariu la acest post, in care sa spuna de ce vor sa mearga la eveniment. Organizatorii ii vor selecta pe cei trei.

Astept comentariile pana astazi la 12.00.

Etichete:

18 Comments:

Anonymous Teodor Mincu said...

Bună ziua,

Numele meu este Teodor Mincu şi sunt General Manager al companiei Flying Bits, ce deţine un portofoliu de 7 site-uri de publishing, social networking, user generated content, e-commerce. Doresc să particip la eveniment deoarece consider că pot îmbunătăţii performanţele acestor site-uri utilizând idei şi concepte prezentate la eveniment de către vorbitori. De asemenea, datorită faptului că zilnic mă confrunt cu diverse probleme în domeniu, am deja o listă cu întrebări pe care aş dori să am ocazia să le adresez vorbitorilor din cadrul evenimentului, în funcţie de tematică.

De asemenea consider că este o ocazie bună pentru socializare cu alţi manageri de afaceri online.

Portofoliul companiei pe care o deţin îl găsiţi aici: http://www.flyingbits.ro/portofoliu.html

Vă mulţumesc pentru atenţie,

Teodor Mincu

9:07 a.m.  
Blogger Badita Florin said...

Pe la inceput, cand am luat prima data contact cu internetul, insemna mai mult cautari pe google, siteuri primare de social media (prieteni.ro si altele ) etc.

Si la fiecare site aveam ambitia sa ajung cel mai bun, printre primi 10. Chiar daca era vorba de un site de social media sau un joc online . Imi placea sa ajung printre primi 10 si apoi sa renunt.

De ce ? Daca ajungi printre primi, poti gandi mult mai detasat, si mai open minded. Este aceasi lucru ca si piramida nevoilor. Daca esti un nemancat de foame, si doar vrei sa faci rost de 10000 mii de lei, nu te intereseaza altceva, si nu poti privi privirea in perspectiva, pentru ca ai stomacul gol. Asa daca esti pintre primi si eventual ai tu magazinul care da de mancare celuia care cauta de mancare, gandesti mai detasat, mai in perspectava, poate chiar te gandesti ca mai vrei sa iti deschizi un magazin, ca vezi ca exista destui care vor sa cumpere mancare de la tine.

Si acum de ce m-am lasat cand am ajuns printre primi 10. Pentru ca ajungeam la un nivel in care nu mai puteam evolua. Mai superior sau mai bun nu puteam sa mai ajung decat daca ajungeam admin pe siteul ala, lucru care nu mai avea haz.

Este foarte util sa cunostii internetul, precum si istoria lui. Sa observi cum social media s-a schimbat, a evoluat, si cum este mai nou asimilata de oameni noi, care pana acum nu aveau contact cu internetul.

In curand o sa poti face imprumuturi garantand cu contul de facebook, twitter sau cu siteul personal. Acesta este internetul. Iar in Romania cel putin inca 2-3 ani o sa existe o crestere de aproape 100 % pe ani pe anumite arii sau domenii.

Iar eu sunt aici sa fiu sigur ca prind o felie din Tort

9:09 a.m.  
Blogger mbaelevi said...

salut. am participat 3-4 ani consecutiv la zilele biz. pentru ca evenimentul devenea similar si sentimentul pe care-l avea era de deja vu am renuntat . power camp imi lasa senzatia ca Biz-ul reinventeaza ceva. nu sunt sigur de asta dar as vrea sa vad.ma puteti convinge ca o revista , un grup media nu doar povesteste despre tendinte dar le si urmeaza.
in plus, mai vreau sa ajung aici sa aud si sa schimb pareri cu toti cei care sunt implicati in industria de comunicare. networking-ul ne poate ajuta pe toti sa depasim momentele dificile prin care industria trece.
Multumesc

9:39 a.m.  
Blogger Valentin Radu said...

1. Eu as merge la Powercamp ca sa imi validez intuitiile si solutiile proprii din experienta-mi pitica pe strategii validate de profesionisti.
2. As merge pentru ca vreau sa il vad pe Cosmin Alexandru, pe care l-am vazut doar in clipuri pe youtube si pe scoala Erudio la care nu ma pot duce din motive simple, clare, concrete.
3. As merge pentru ca pare un fel de coaching 3 in 1 de neratat in .ro

9:43 a.m.  
Blogger Unknown said...

Cred ca participarea mea la PowerCamp mi-ar putea imbunatati foarte mult perceptiile pe care le am despre mediu online si mediul de business.
Creativitatea este o arma care trebuie folosita cat mai mult mai ales in perioada aceasta de criza cand majoritatea companiilor reduc bugetele, iar primele taiate sunt cele de marketing. In aceasta perioada trebuie sa fim alaturi de clientul nostru, sa ne demonstram devotamentul si sa venim cu idei cat mai ingenioase. Chiar cred ca am ce invata de la Madalina Sava.
Mediul online este un mediu foarte foarte putin mediatizat si utilizat de firmele din Romania... In viitor numarul utilizatorilor de internet va creste foarte mult. De aceea avem nevoie de sfaturile unui om care a reusit deja: Alex Visa este cel care ma poate ajuta sa aflu cum este cel mai eficient mod de a te promova pe internet.
PowerCamp este un loc unde trebuie sa fii prezent.

9:44 a.m.  
Blogger Unknown said...

Ar fi interesant de mers la acest eveniment mai ales in ideea ca eu nu sunt un fan al training-urilor.

9:56 a.m.  
Blogger Unknown said...

Doresc sa particip la powercamp pentru ca sunt antreprenor la inceput de drum si doresc sa-mi dezvolt abilitatile in online. As aprecia foarte mult o invitatie la powercamp. Multumesc.
@musterr

10:18 a.m.  
Blogger Iulia said...

Doresc sa particip din trei motive cat se poate de obiective: muuuulta informatie si resurse practice, networking si nu in ultimul rand accesul la traininguri care pot sa imi schimbe viata profesionala.
O zi frumoasa si plina de rezultate,

Iulia

10:19 a.m.  
Blogger chilli liber said...

pentru ca vreau

sa cresc fara sa ma bazez pe injurarea celorlalti.

sa-mi construiesc increderea pe fapte si nu pe vorbe.

sa aflu lucruri practicandu-le.

sa cunosc oameni de la care am de invatat.

sa imi eficientizez ideile si sa ma misc mai repede.

11:06 a.m.  
Anonymous Cristina Ursache said...

Buna, Cristian!

Eu vreau sa merg la PowerCamp fiindca multinationala la care lucrez mi-a dovedit ca are incredere in oamenii ei si in talentele lor. Astfel am ajuns in ultima luna sa scriu pe un cont twitter corporate fara sa stiu foarte multe despre cum trebuie sa fac acest lucru.

Vreau sa invat, vreau sa inteleg, vreau sa vad la PowerCamp cum se poate impaca o multinationala si cultura ei cu social media.

Si vreau sa castig aceasta invitatie fiindca eu inca am incredere in oamenii ce schimba ceva si o demostreaza celorlalti. Si vreau sa ajung un astfel de om.

11:58 a.m.  
Anonymous Anonim said...

salutare,

la fel ca toti ceilalti si eu as dori sa merg sa particip la acest eveniment pentru ca :

1. in ultima vreme acord o atentie sporita online-ului fiind intr-un domeniu de activitate oarecum corelat

2. as putea sa imi dau seama daca chiar sunt investiti eficient gramada de bani pe care o platesc pentru a urma un mba in vremurile astea grele

3. promit sa imi iau 2 zile libere de la birou, sa raspund la putine emailuri si sa nu pun intrebari stupide

4. as mai scrie dar expira termenul dar sigur daca ne-am intalni am putea face ceva business impreuna

salutari cordiale

12:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

uitasem

ma numesc dragos buzea si ma puteti gasi la dragos.buzea@gmail.com

salutari cordiale din nou :)

12:01 p.m.  
Blogger Unknown said...

Cristian,

Apari aici intr-o poza cu baietii de la Flabell :-) ( asa am ajuns pe blogul tau)

Pentru mine raspunsul la puna de ce vor sa mearga la eveniment la PowerCamp este o intrebare: Cum pot sa ajut eu? vezi CV'ul meu. Sunt deschis sa si vorbesc ca invitat, guest speaker.

1:14 p.m.  
Anonymous PowerCamp said...

Este imbucurator sa vedem cum PowerCamp a generat comentarii atat de convingatoare. Ne-a fost greu sa alegem doar trei .. Castigatorii invitatiilor, pe care ii asteptam maine la ora 09.00 la Hotel Intercontinental, Sala Ronda, sunt:

Teodor Mincu
Andrei
Cristina Ursache

Va rog trimiteti numele complet si nume companie (daca e cazul) la adresa evenimente@vmn.ro pentru a le inscrie pe lista de la intrare.

Va asteptam,

Gabriela Enescu
PowerCamp

1:28 p.m.  
Anonymous Teodor Mincu said...

@PowerCamp Mulţumesc pentru invitaţie
@Manafu Mulţumesc pentru ocazie :)

2:10 p.m.  
Anonymous Cristina Ursache said...

@PowerCamp, @manafu

Multumesc mult! See you there.

3:24 p.m.  
Anonymous Andrei Rebegea said...

Multumesc @PowerCamp ca mi-a oferit sansa de a castiga o invitatie
Multumesc @Manafu pentru ca a promovat concurusul atat de repede pe twitter. Ne vedem peste o ora :)

7:58 a.m.  
Anonymous cristiana petrescu said...

Buna, numele meu este Petrescu Cristiana, am un cont pe linkedind-cristiana petrescu, am lucrat impreuna cu Olivian Breda-la 1 proiect, am lucrat pe google.ro cca 2 ani si in scurt timp voi incepe sa lucrez in marketing online si pe Yahoo.
De ce as dori sa merg?pt ca am nevoie de info, pt ca am nevoie de experienta celor prezenti la acest eveniment, si nu in ultimul rand imi doresc ca proiectele mele in ceea ce priveste online marketingul sa castige clienti, nu numai vizitatori, pe site.

11:28 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home