vineri, iulie 24, 2009

Life: Concertul U2

U2 a fost mereu pe lista mea de concerte "musst see", desi nu sunt un fan declarat. Peste ani mi-au ramas in minte imagini vazute pe MTV sau casete video de la unul dintre cele mai tari turnee facute vreodata: Zoo TV Tour.

Am ajuns marti la Amsterdam ArenA fara prea multe asteptari. Ma bucuram doar ca am gasit bilete pe ultima suta de metri. Nici macar nu facusem o "documentare" pe YouTube inainte de concert. Si a fost mai bine ca nu m-am uitat.

Am descoperit o scena "extraterestra", un fel de robot cu picioare lungi ce parea sa anihileze multimea adunata la baza. OK, exagerez! Dar chiar arata impresionant si mi-ar fi placut sa vad ce efect avea asupra celor de pe gazon.

De fapt, mi-ar fi placut sa fiu pe gazon, acolo s-a vazut cel mai bine concertul, iar daca vor veni vreodata la noi, stiti unde ma gasiti.

M-am bucurat ca i-am putut vedea pe cei de la Snow Patrol si ii astept si intr-un concert la Bucuresti. Desi au cantat doar 40 de minute si au avut "handicapul" de a canta pe scena altora, au reusit sa incalzeasca audienta. Asta le era si rolul de altfel!



Despre U2 numai de bine! A fost un concert care - ca toate concertele mari - trebuie vazut, nu povestit. Au o reteta buna de concert, probabil ei au inventat show-ul rock cu lumini si sunet la superlativ.



Daca ajungeti, neaparat sa va luati bilete pe gazon!

Etichete: , ,

2 Comments:

Anonymous Alex Mihăileanu said...

Heh. Da un search pe YouTube dupa "Pink Floyd Pulse live" sa vezi show din 1994 cu lasere. Si sa nu-mi zici ca Pink Floyd n-au cintat rock :))

8:43 a.m.  
Anonymous Cristi said...

Eu am fost la concertul din Dublin, asa ca.........n-am ce sa comentez :).
Iar din categoria Snow Patrol, iti recomand o trupa irlandeza supertare, The Blizzards. Sau The Script.
Se cinta bine de tot in Irlanda.

1:22 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home