Events: Am lansat oficial Optimism2009
In sfarsit. Am acum toate detaliile despre conferinta Optimism2009. Dupa cateva saptamani de la aparitia ideii evenimentului, dupa mai multe formule luate in calcul, am ajuns la urmatorul format:
CE VA FI?
Mi-ar placea un eveniment de o zi, insa pentru prima conferinta pe un subiect "despre nimic" (cum ar spune un pesimist), cred ca formula de jumatate de zi, dupa-amiaza, este perfecta. Vom avea 3 sesiuni pe durata a 5 ore.
CAND VA FI?
Am explorat ideea de a-l organiza la final de iunie. Cum iulie incepe cu B'estfest, am zis sa treaca mai intai festivalul si abia apoi sa facem conferinta. Am ales asadar ziua de 8 iulie.
UNDE VA FI?
Imi doresc o intalnire informala si relaxata, dar in acelasi timp nu as vrea sa atentez la importanta subiectului, organizand ceva doar de dragul de a face evenimentul. De aceea, am hotarat ca partea logistica e la fel de importanta ca subiectele si vorbitorii invitati.
Am ales asadar sa organizez evenimentul la hotelul Howard Johnson, un loc in care am facut si multe intalniri axate pe zona online (Webstock, Digital Marketing Forum, NetCamp).
CINE SUSTINE EVENIMENTUL?
Pentu a avea o buna organizare am implicat echipele Evensys & Eventive, companii in care activez, iar sustinerea efectiva a evenimentului e asigurata de Gusto, cel mai popular producator de pufuleti din Romania, care a demarat de cateva zile o campanie care comunica optimismul. Nici nu se putea mai bine!
CINE VA VORBI LA EVENIMENT?
Probabil cea mai dificila parte din organizarea evenimentului este alegerea vorbitorilor. Cum am pornit acest eveniment dupa ce am primit feedback din partea mai multor persoane, am zis sa continuu cu ideea de conferinta "open source" si sa intreb: Pe cine sa invit sa vorbeasca?
Am stabilit insa genul vorbitorilor. Caut oameni care fac lucruri neobisnuite, indraznete sau care au avut o experienta de viata interesanta. Voi invita oameni cunoscuti si apreciati in blogosfera si nu in ultimul rand vom avea o sesiune deschisa pentru cei ce vor sa vina sa vorbeasca. Deci in principiu, oricine poate veni sa vorbeasca.
CUM AJUNG LA EVENIMENT?
Am avut o lista pe Mobaganda.com, dar se pare ca sistemul lor de comunicare nu merge. Deci abandonez acea idee. Ii invit pe cei de pe lista sa ma contacteze. O parte au facut-o deja, deci se pot considera confirmati.
Voi oferi apoi si o serie de invitatii, iar pentru a primi ii invit pe doritori sa se inscrie pe lista de asteptare de pe Invita.ro. Din pacate, avem o limitare de 100 de locuri, asa ca nu voi putea acorda invitatii "fara numar". Dar vom transmite evenimentul via Internet, cu sprijinul Radio Lynx.
LOGO-UL OPTIMISM2009
Dupa mai multe sesiuni de votare, am ales logo-ul pe care il vedeti mai sus. Este realizat de Mircea Dragoi.
CE VA FI?
Mi-ar placea un eveniment de o zi, insa pentru prima conferinta pe un subiect "despre nimic" (cum ar spune un pesimist), cred ca formula de jumatate de zi, dupa-amiaza, este perfecta. Vom avea 3 sesiuni pe durata a 5 ore.
CAND VA FI?
Am explorat ideea de a-l organiza la final de iunie. Cum iulie incepe cu B'estfest, am zis sa treaca mai intai festivalul si abia apoi sa facem conferinta. Am ales asadar ziua de 8 iulie.
UNDE VA FI?
Imi doresc o intalnire informala si relaxata, dar in acelasi timp nu as vrea sa atentez la importanta subiectului, organizand ceva doar de dragul de a face evenimentul. De aceea, am hotarat ca partea logistica e la fel de importanta ca subiectele si vorbitorii invitati.
Am ales asadar sa organizez evenimentul la hotelul Howard Johnson, un loc in care am facut si multe intalniri axate pe zona online (Webstock, Digital Marketing Forum, NetCamp).
CINE SUSTINE EVENIMENTUL?
Pentu a avea o buna organizare am implicat echipele Evensys & Eventive, companii in care activez, iar sustinerea efectiva a evenimentului e asigurata de Gusto, cel mai popular producator de pufuleti din Romania, care a demarat de cateva zile o campanie care comunica optimismul. Nici nu se putea mai bine!
CINE VA VORBI LA EVENIMENT?
Probabil cea mai dificila parte din organizarea evenimentului este alegerea vorbitorilor. Cum am pornit acest eveniment dupa ce am primit feedback din partea mai multor persoane, am zis sa continuu cu ideea de conferinta "open source" si sa intreb: Pe cine sa invit sa vorbeasca?
Am stabilit insa genul vorbitorilor. Caut oameni care fac lucruri neobisnuite, indraznete sau care au avut o experienta de viata interesanta. Voi invita oameni cunoscuti si apreciati in blogosfera si nu in ultimul rand vom avea o sesiune deschisa pentru cei ce vor sa vina sa vorbeasca. Deci in principiu, oricine poate veni sa vorbeasca.
CUM AJUNG LA EVENIMENT?
Am avut o lista pe Mobaganda.com, dar se pare ca sistemul lor de comunicare nu merge. Deci abandonez acea idee. Ii invit pe cei de pe lista sa ma contacteze. O parte au facut-o deja, deci se pot considera confirmati.
Voi oferi apoi si o serie de invitatii, iar pentru a primi ii invit pe doritori sa se inscrie pe lista de asteptare de pe Invita.ro. Din pacate, avem o limitare de 100 de locuri, asa ca nu voi putea acorda invitatii "fara numar". Dar vom transmite evenimentul via Internet, cu sprijinul Radio Lynx.
LOGO-UL OPTIMISM2009
Dupa mai multe sesiuni de votare, am ales logo-ul pe care il vedeti mai sus. Este realizat de Mircea Dragoi.
Etichete: Events, Optimism2009
5 Comments:
Pana mi-am adus aminte parola de la metropotam...hoo :D
Felicitari Cristi! Imi place ideea. Imi place si logo. (i-as fi gasit alta culoare, dar e ok si asa) :)
se dau si pufuleti? :D
vad ca te-ai hotarat la designer . finally si intradevar a schimbat culoarea aia albastra care numai optimista nu e. nenea deseneaza frumos. dar zi-i ca la logo nu se foloseste gradient. :)
in rest nu am inteles scopul Optimism 2009. Tu sustii pufuletii sau ei pe tine....
@twotimes .. astia sunt mai slabi ca designeri .. nu prea le au!
Trimiteți un comentariu
<< Home