marți, mai 26, 2009

Events: Puterea Social Media

Cineva ma intreba recent cat o sa mai vorbim despre social media in evenimente. Mie mi se pare ca se vorbeste foarte putin si ca abia suntem la inceputul "discutiilor". Simt uneori ca suntem oarecum inaintea timpurilor noastre (locale) cu conceptele dezbatute si aspiratiile noastre in social media.

Ma intrebam ieri daca merita sa facem RoTwitter Conference acum. Sincer, nu stiu. Sau nu am avut ragaz sa ma gandesc. Mi-am zis insa sa merg inainte cu evenimentul.

Pana atunci insa, avem maine "Puterea canalelor Social Media in comunicare si informare", un eveniment realizat impreuna cu Ionut Oprea. Este o dezbatere despre informarea corecta in / prin social media, surse de informatie, colportarea mesajelor si alte subiecte adiacente.

Etichete: , ,

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

suna f interesant! la ce ora si unde este clubul? vin si eu

1:57 a.m.  
Anonymous andrey said...

as dori si eu un schimb de link daca se poate eu detin o televiune online pe platforma blogger am pus deja link tau il poti vedea aici http://tv-zu.blogspot.com/

2:29 p.m.  
Blogger Badita Florin said...

Andrey invata sa faci un schimb de linkuri corect, daca tot vrei, spamul nu este bun :)

4:09 p.m.  
Anonymous Blogatu said...

O conferinta despre Twitter cred c-ar fi binevenită, mai ales pentru cei care nu stiu prea multe despre microblogging.

11:37 p.m.  
Anonymous Fashion said...

Count me in. Twitter incepe sa devina un fenomen care pare sa scape de gunoaiele cu care s-a umplut hi5.

10:56 p.m.  
Anonymous Petre Lica said...

Un foarte bun ghid de promovare prin retelele sociale realizat de Lon Safko, autorul bestsellerului "Biblia social media", gasiti aici: http://bit.ly/24pPj

1:03 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home