marți, mai 05, 2009

Events: "Is online advertising overrated?" reloaded

Am spus intai pe Twitter, dar m-am gandit sa anunt si aici. Am decis sa continuam dezbaterea "Is online advertising overrated?" pusa in scena la Web-Club saptamana trecuta.

Am primit un feedback consistent dupa aceasta intalnire si am vazut apoi mai multe reactii pe bloguri. Tema este atat de generoasa incat e posibil sa o transformam in serial. Pana atunci insa, venim doar cu o continuare, speram noi, fireasca. Orice feedback si propunere e binevenita pe e-mail.

Etichete: , ,

5 Comments:

Blogger dielda dana DINU said...

Ar fi interesant sa faci publice cateva dintre ideile care iti revin pe e-amil.

2:35 a.m.  
Blogger calinf said...

web-club -> fight-club.

mai competitiv din fire, eu as vedea dezbaterea ca pe un meci de box:

definesti 3 teme, si la fiecare tema ai cate 2 invitati care sustin opinii contrare. Dupa 10 minute de dezbateri (fiecare are dreptul la 1 minut, dupa care microfonul trece la celalalt), publicul voteaza castigatorul.

ca teme poti avea
- pretul (e mai scump pe online sau pe offline?)
- reach (poti atinge mai multi oameni online/off?)
- eficienta, masurabilitate, etc.

8:54 a.m.  
Blogger anonimul necunoscator said...

cateodata e cateodata nu depinde ce sau care parte vrei so iei aici...

7:59 p.m.  
Anonymous SubCetateanul said...

@calinf :e o idee si asta

9:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

free hollywood movies on www.ovpedia.com

11:14 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home