miercuri, aprilie 22, 2009

Online: Numar special Biz

Ieri am apucat doar sa anunt rapid aparitia numarului anual dedicat Internetului. Inca o data Biz a reusit sa faca un dosar destul de complex, acoperind subiectele momentului in zona dezvoltarii priectelor online.

Nu am apucat sa citesc textele inca, dar sunt sigur ca sunt o sursa buna de insight-uri atat pentru industrie, cat si pentru investitori (fie in start-up-uri, fie in publicitate online, fie in social media). Am inceput sa ma uit la fotografiile facute. Cred ca au pozat peste 30 de persoane!

M-am uitat inainte pe Top Social Brands, un articol pornit de pe acest blog si realizat prin voturile primite de la 22 de oameni din online. Clasamentul arata astfel:
  1. Vodafone
  2. Audi
  3. Microsoft
  4. Booq
  5. LG
  6. Adobe
  7. Romtelecom
  8. Fiat
  9. Orange
  10. Dacia
Pentru ca apar in acest dosar si am vazut cateva reactii azi pe Twitter, as vrea sa vorbesc (chiar fara sa fi citit profilele) putin despre marele articol "Top 50 arhitectii Internetului".

Practic, s-a dorit identificarea acelor oameni care in acest moment contribuie la cresterea mediului online. S-a pus accent in principal pe dezvoltatorii de proiecte din zona online si mobile. Lipseste de exemplu comertul online, insa aici vorbim de o alta lume si probabil jucatorii de profil ar fi mai bine incadrati intr-un articol numit "Arhitectii eBusiness".

Mai mult, echipa Biz nu a privit in urma pentru a dezgropa stramosii Internetului de astazi. Sunt multe nume care au contribuit de-a lungul timpului la construirea web-ului local si ei au locul asigurat in orice Hall of Fame. Dar e timpul sa vorbim de actiune si despre doers.

Este o lista subiectiva ca marea majoritate a clasamentelor pe care le intalnim si poate fi imbunatatita oricand. Ba chiar ar fi interesant ca echipa Biz sa faca o "revizie" pe blogul ei pe baza sugestiilor primite de la cititori.

P R O M O
MICROJOBS.RO: JOB-URI VIA TWITTER
SOCIAL MEDIA TRAINING: O NOUA EDITIE PE 7 MAI
STRATEGIST.RO: BLOG DE SOCIAL MEDIA

Etichete: , ,