Blogs: De la micul ajutor la recomandarea adevarata
Trebuie sa recunoastem! Bloggerii se sustin intre ei. Mai ales daca au lucrat sau lucreaza impreuna, fac parte din aceleasi cercuri sau au o istorie de orice fel impreuna.
Vedem uneori pe mai multe bloguri sau conturi Twitter un mesaj (sau diverse alte forme) transmis in aproape acelasi timp. Nu exagerez cand zic ca in 90% din cazuri aceste posturi sunt solicitate pe prietenii. Si nu e nimic rau in asta. Dar ce faci cand trebuie sa ceri a doua oara?
In toata experienta mea de blogger, am cerut de foarte putine ori cuiva sa scrie ceva legat de ce fac eu. De cele mai multe fie am incercat sa ii cointeresez pe adresanti, fie am lasat totul la latitudinea lor.
Am multe proiecte care ar avea nevoie de expunere in blogosfera si trebuie deci sa gasesc alte cai de persuasiune decat cele de genul "te rog scrie si despre mine". OK, am cateva idei, dar acum mi-a venit alta.
De fapt, vreau sa fac un test.
Cred cu tarie ca e mai importanta o recomandare venita voluntar din partea bloggerilor decat una solicitata. De aceea, pentru tot ce voi face de acum inainte voi "cere" pe blog celor care ma citesc sa recomande ceea ce fac doar daca ei cred ca merita. Eu voi urmari reactiile si in schimb voi oferi si eu ceva, dar la fel, doar daca eu consider ca merita.
Iar testul il voi face pe "Social Media Training for Communicators", cursul de social media pe care il pregatesc pentru PR Forum. Din ce stiu eu e primul de acest gen de la noi si din ce imi propun eu, va aduce multa lumina in randul oamenilor de PR care vor sa includa social media in activitatile lor.
Nu laud prea tare cursul aici, ci doar aici, iar aici puteti vedea agenda zilei. Mai jos am pus si un microbanner. Evident ca recomandarea poate fi facuta in posturi sau pe Twitter.
Vedem uneori pe mai multe bloguri sau conturi Twitter un mesaj (sau diverse alte forme) transmis in aproape acelasi timp. Nu exagerez cand zic ca in 90% din cazuri aceste posturi sunt solicitate pe prietenii. Si nu e nimic rau in asta. Dar ce faci cand trebuie sa ceri a doua oara?
In toata experienta mea de blogger, am cerut de foarte putine ori cuiva sa scrie ceva legat de ce fac eu. De cele mai multe fie am incercat sa ii cointeresez pe adresanti, fie am lasat totul la latitudinea lor.
Am multe proiecte care ar avea nevoie de expunere in blogosfera si trebuie deci sa gasesc alte cai de persuasiune decat cele de genul "te rog scrie si despre mine". OK, am cateva idei, dar acum mi-a venit alta.
De fapt, vreau sa fac un test.
Cred cu tarie ca e mai importanta o recomandare venita voluntar din partea bloggerilor decat una solicitata. De aceea, pentru tot ce voi face de acum inainte voi "cere" pe blog celor care ma citesc sa recomande ceea ce fac doar daca ei cred ca merita. Eu voi urmari reactiile si in schimb voi oferi si eu ceva, dar la fel, doar daca eu consider ca merita.
Iar testul il voi face pe "Social Media Training for Communicators", cursul de social media pe care il pregatesc pentru PR Forum. Din ce stiu eu e primul de acest gen de la noi si din ce imi propun eu, va aduce multa lumina in randul oamenilor de PR care vor sa includa social media in activitatile lor.
Nu laud prea tare cursul aici, ci doar aici, iar aici puteti vedea agenda zilei. Mai jos am pus si un microbanner. Evident ca recomandarea poate fi facuta in posturi sau pe Twitter.
Etichete: Blogs, Events, Social Media
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home