Opinion: "Printul trebuie sa investeasca in online" (Nicoara)

E simplu, trebuie sa investeasca in online!
E o chestiune de schimbare a generatiilor. In momentul in care generatia +40 (hai, +35), adica cei care cumpara print acum, o sa dispara, atunci printul va avea cele mai mari probleme. Desigur ca vor ramane ziare si reviste tiparite dar, as paria eu, la un 10-20% din cate sunt acum.
Pana atunci mai este, vor mai trece prin cel putin inca o criza (in afara de actuala), vor ramane mai putine de la o criza la alta pana cand vor disparea. Asa ca mai au timp sa investeasca in online, cel putin 2-3 decenii.
Apoi, se vehiculeaza ideea de a trece continutul free din online pe bani, pentru a proteja printul. Poate merge doar daca este aplicata ca o strategie de industrie si nu punctual prin initiative razlete. Sau daca esti WSJ!
Altfel, nu faci decat sa-ti "ingropi" si businessul de online.
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home