luni, februarie 02, 2009

Events: Se lucreaza la CERF 2009

Nu am mai fost la CERF de cativa ani buni. Anul trecut chiar scriam pe blog ca acest mare eveniment nu mai este contemporan cu vizitatorii si ma intrebam daca nu cumva Internetul a fost una din cauzele scaderii numarului de vizitatori.

Anul acesta CERF se va schimba. Pe de o parte, se doreste delimitarea clara intre B2B si B2C prin crearea unor zone dedicate, iar pe de alta, organizatorul intentioneaza cresterea nivelului de interactivitate in cadrul CERF printr-o serie de micro-evenimente de diverse tipuri (conferinte, seminarii, demonstratii etc.).

Iar in acest proces de reinventare voi avea si eu un mic rol. Voi contribui prin Evensys la partea de evenimente B2B, iar prin Prodigy am oferit deja consultanta pentru schimbarea de identitate si comunicarea online.

De ceva vreme am renuntat sa mai folosesc cuvantul "provocare". Este overused si a "pierdut in greutate". Pot spune insa acum ca editia de anul acesta a CERF este cu adevarat o provocare. Imaginea CERF s-a degradat in ultimii ani si o schimbare radicala era necesara.

Reinventarea CERF este un proiect ambitios in aceste timpuri tulburi. In opinia unora, editia aceasta este decisiva pentru destinul celui mai mare eveniment IT&C din Romania.

Vineri seara, am organizat o intalnire cu mai multe persoane interesate de tehnologie si aplicatiile ei si cu o prezenta distincta in blogosfera. A fost un prim pas pentru a afla care sunt asteptarile unor oameni care au participat la CERF sau au renuntat sa mai vina in ultimii ani. A fost o ocazie sa vedem reactiile fata de schimbarile programate.

Deocamdata atat despre CERF din partea mea. Avem mult de munca. Voi reveni cu detalii pe masura ce facem lucrurile sa se intample. Am pus la inceputul acestui post imaginea zonei B2B, ce include atat spatiul dedicat expozantilor, cat si pe cel al conferintelor.

Etichete: ,