Events: Aproape de Digital Marketing Forum
Maine este prima zi a evenimentului Digital Marketing Forum. Poimaine vom avea o serie de 4 workshop-uri dedicate companiilor, unde deja locurile sunt sold-out, semn ca exista un interes pentru comunicarea in new media.
Daca in a doua zi se lucreaza cu o grupa de persoane restransa, maine ne asteptam la o mare de oameni, locuri disponibile fiind intr-un numar mare la Hotel Howard Johnson.
Digital Marketing Forum este primul mare eveniment al anului ce acopera doua comunitati importante: cea de marketing & advertising si cea de media & online. Vine totodata la momentul potrivit, caci inca se mai discuta bugete si interesul pentru "comunicarea digitala" e foarte mare.
Iata pe scurt ce vor avea la dispozitie participantii la aceasta editie:
Daca in a doua zi se lucreaza cu o grupa de persoane restransa, maine ne asteptam la o mare de oameni, locuri disponibile fiind intr-un numar mare la Hotel Howard Johnson.
Digital Marketing Forum este primul mare eveniment al anului ce acopera doua comunitati importante: cea de marketing & advertising si cea de media & online. Vine totodata la momentul potrivit, caci inca se mai discuta bugete si interesul pentru "comunicarea digitala" e foarte mare.
Iata pe scurt ce vor avea la dispozitie participantii la aceasta editie:
- Doua zile de conferinte si seminarii: Prima zi (25 feb) include doua conferinte si sase seminarii, iar a doua (26 feb) o serie patru workshop-uri dedicate oamenilor de marketing.
- A doua editie a Online Leading Brands in Romania (vezi editia de anul trecut aici: http://tinyurl.com/leading-brands)
- A doua editie a publicatiei Digital Marketing Report ce include si ghidul companiilor din new media (vezi ghidul de anul trecut aici: http://tinyurl.com/digital-report)
- Trei invitati europeni: Alain Heureux, President, IAB Europe; Julian Smith, Director of Digital, Insight & Research, MEC Interaction; Alex Karageorgis, Sales Director, Thinkdigital
- Si un focus principal pe solutii practice sau informatie utila in optimizarea campaniilor online, ce include 3 abordari: Planning & Strategy (pentru cei care vor sa puna la punct campanii mai eficiente), Success Stories (studii de caz cu rezultate tari, multe au legatura cu blogurile - vezi in program campaniile EBU, Magazinul de Case, Sono sau Microsoft) si New Trends (o zona mai deschisa spre noi concepte sustenabile si catre AdWords advertising, ca tool eficient de promovare).
- Posibilitati nelimitate de networking.
Etichete: Digital Marketing Forum, Evensys, Events
2 Comments:
Interesante idei expuse. La mai multe.
Unde pot sa vad a doua editie a studiului Online Leading Brands 2009?
Trimiteți un comentariu
<< Home