luni, decembrie 01, 2008

Events: Cine prezinta la Net Start-Up

La cea de-a doua editie a Net Start-Up au intrat in preselectie peste 35 de proiecte. Le puteti vedea pe canalul special creat pe Trilulilu. Dintre acestea, juriul de investitori au ales 10 proiecte care vor fi prezentate in ultima sesiune de la NetCamp. Toti cei care au postat un filmulet pe Trilulilu au fost de altfel invitati sa asiste la finala Net Start-Up.

Iata cine sunt cei 10 finalisti:
  • Bogdan Bocse – “TWIP”
  • Daniel Buciu – “Reminders web 2.0”
  • Emi Gal – “eOK”
  • Vlad Georgescu – “Doctori din ro”
  • Paul Habina – “Listapreturi.ro”
  • Iulian Manea – “eMomentul.ro”
  • Teodor Mincu – “doctorbun.ro”
  • Viorel Spinu – “Taskwriter.com”
  • Jon Torjo – “Night buyers”
  • Laurentiu Vasie – “Lipalipa.ro”
Net Start-Up isi propune sa aduca in acelasi loc antreprenori cu proiecte online si investitori interesati sa finanteze idei legate de Internet.

Etichete: , , ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Sincer ma asteptam la ceva mai indraznet, majoritatea proiectelor si prezentarilor sunt penibile. Le-am urmarit pe toate

11:43 a.m.  
Blogger Fluture said...

Cristi, de curiozitate (ca nu ma pot abtine): eOK.ro doreste sa participe la Net Start-Up si e de acord sa lase 10% pentru 5.000 EUR investiti in ei? Pai nu mai valoreaza 400.000 EUR? Nu astept neaparat raspuns... ziceam si eu asa, sa ma aflu-n treaba.

12:27 p.m.  
Blogger Unknown said...

@Fluture: de ce îl întrebi pe Cristi şi nu pe mine? Chiar dacă doar ca să te afli în treabă...

Dacă citeai cu atenţie ce a tot spus Manafu despre Net Start-Up ai fi aflat că 5000 de euro este minimul sumei, per investitor, şi că un proiect poate lua bani de la mai mulţi investitori. Poate chiar să ia toţi banii. Sau să refuze, desigur...

(Răspuns serios că n-am timp să răspund doar să mă aflu în treabă)

12:21 a.m.  
Blogger Cristian said...

@fluture

as spune ca 5.000 de euro e deschiderea la masa... unele proiecte au nevoie si de atat... altele de mai mult...

@sandossu

eu sper sa vedem cateva dintre ele crescand frumos...

12:54 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Anul trecut, erau multe proiecte misto, pentru ca veneau din toti anii in care Net Start-Up nu se organizase.

Anul asta mai slab. eOk sigur o sa fie printre finalisti/castigator pentru ca a trecut de stadiul de idee si a beneficiat deja de multa atentie prin blogosfera. Nu ma asteptam sa participe, credeam ca au trecut de faza asta, e ca si cum ar participa trilulilu sau monden.info.

4:40 a.m.  
Blogger Fluture said...

Florin, cu tine nu intru in vorba ca dupa aia poate iar imi ceri bani cu imprumut.

Cristi, eu am citit "regulamentul" de pe site-ul NetCamp si chiar am sunat pe unul din investitorii de acolo. Si el, si eu, am inteles acelasi lucru: suma totala este de 30.000 EUR (6 inv x 5.000 EUR/inv). De acord ca toti investitorii pot pune banii in aceeasi firma. Sa zicem ca ar fi eOK. Asta inseamna o valorizare de 300.000 EUR. Tot nu vad unde sunt cei 400.000 EUR trambitati acum 6 luni de domnul Florin Grozea Hi-Q.

1. Investitorii aia 6 chiar crezi ca vin acolo sa se "bata" care sa-si puna banii intr-un singur proiect? Ca sa ia ce, fiecare cate 1,66%? Parca zici ca iau din Microsoft...

2. Credeam ca scopul Net Start-Up-ului e ca MAI MULTE proiecte sa obtina finantare. Tocmai de aia sunt 6 investitori diferiti si 10 proiecte diferite. Daca tot mi-ai selectat proiectul, inseamna ca e ceva de capul lui. Dar, in final, nu e nimic de capul lui, pentru ca UNUL din cele 10 era MULT mai bun decat restul de 9. Asta inseamna ca tu, ca organizator, n-ai facut o selectie buna.

3. Cred ca oricine a inscris proiecte pentru acest concurs si-a asumat si conditiile de participare. In sensul ca un investitor poate sa vrea sa investeasca doar 5000 EUR pentru 10% din proiect (asa cum scrie si pe site!). Cum ar fi ca, din cei 10 finalisti, investitorii sa vrea sa investeasca in 5 dintre proiecte (cate 10.000 EUR in fiecare, ca sa simplificam) si initiatorii proiectelor sa zica "Suma e prea mica, eu nu dau 10% pentru 10.000 EUR!"? Pai si investitorii ce sa zica? "Cristi, de ce ne-ai adus oamenii astia, ei viseaza ca proiectele lor valoreaza zeci de mii de euro. Am batut drumul pana aici degeaba..."

Ti se pare ca spun prostii?

1:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Fluture are dreptate!
Si mai era o sansa pentru altcineva sa se prezinte in finala.

Tica2

11:35 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home