vineri, noiembrie 07, 2008

Media: Teaser



Am o problema cu posturile noastre de radio. Astea generaliste. Frate, muzica e aceeasi de asta vara. OK, suport orice piesa dance de orice provenienta, dar sa aud in noiembrie hituri din august...!!??

Apoi, nu gasesc un matinal care sa ma tina pe un post cat stau in masina in drum spre birou. De cele mai multe ori schimb statia cand realizatorii fie bat campii aiurea, fie sunt ignoranti, fie vin cu glume puerile, fortate.

Chiar ma gandeam intr-o dimineata la radiourile londoneze. De fiecare data cand merg in Anglia imi place sa ascult posturile lor in camera de hotel. Acum vreo doi ani le ascultam si la noi via Internet pana intr-o zi in care m-au prins ca nu sunt din UK si nu m-au mai lasat.

Revin la matinalurile noastre. Astept acum sa vad ce pregateste MagicFM din 17 noiembrie, post pe care dau din cand in cand pentru momente de nostalgie muzicala.

Etichete: ,

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Eu ascult BBc Radio 1, dimineata. The Chris Moyles show cracks me up. :))
Recomand cu multa caldura.
Apropo de hiturile de alta data, ai observat ca si unii DJ sunt frustrati de propriile melodii? S-au saturat sa le auda de fiecare data.
Din punctul asta de vedere Guerilla conduce detasat. Muzica excelenta, diversitate foarte mare.

12:20 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Care e treaba cu acest Teaser de ce apare peste tot?

12:41 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Sincer, teaser-ul mi se pare o porcarie si chiar nu inteleg de ce ar rade, mai ales ca e o reclama pentru un post de radio. Adica ce sa pricep acum, ca la MagicFM se vor spune glume de o sa razi de te c**i pe tine?
...stupida reclama...

11:16 a.m.  
Blogger Unknown said...

Eu mă abţin, sunt prea în interior.

Dar uite ce zice si Doru de la Europa FM
http://doruoprisan.blogspot.com/2008/10/ganduri-si-amintiri-despre-radio.html

11:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home