luni, noiembrie 10, 2008

Events: Ne pregatim de Marketing Arena

Anul trecut, in cadrul evenimentului Inspire, am lansat o "competitie" de idei intitulata Marketing Arena. Practic, in una din sesiunile evenimentului, am invitat 10 oameni de advertising sa vina fiecare cu cate o idee geniala de marketing (sau care sa aiba o legatura cu domeniul).

Si ca sa le facem viata mai grea am dat fiecare doar cate 10 minute pentru prezentare si cel mult 10 slide-uri. Cine depasea timpul ramanea fara microfon.

Ca sa alegem cea mai interesanta idee, am oferit participantilor in sala posibilitatea sa voteze prin SMS ideile preferate. In completare, am avut si un juriu de oameni de marketing care au dat si ei note. La final, am cumulat punctajele si am ales ideea castigatoare.

Pe 26 si 27 noiembrie avem iar Inspire si iar Marketing Arena. Intre cei 10 oameni de advertising ii avem acum pe: Razvan Matasel, Bogdana Butnar, Stefan Stroe, Elena Ionita, Sorin Tranca, Costin Radu, Craita Coman, Razvan Capanescu si vor mai fi si altii.

Etichete: , , ,