miercuri, noiembrie 26, 2008

Blogs: Hello Hotels te aduce la NetCamp

Am primit de-a lungul timpului mai multe cereri sa mergem cu evenimentele si in tara. Poate vom ajunge chiar anul viitor. Pana atunci insa incercam acum sa aducem cativa bloggeri la NetCamp.

Impreuna cu Hello Hotels, un lant hotelier in formare pe segmentul budget, am nascocit un concurs prin care 5 bloggeri din tara vor putea veni la NetCamp si petrece doua nopti in Bucuresti (plus mic dejun) gratuit.

Hello Hotels are un prim stabiliment in Bucuresti, unde vor fi cazati cei 5 castigatori.

Daca vrei sa vii la NetCamp si sa stai la Hello, trebuie doar sa scrii pe blogul tau un post in care sa raspunzi la intrebarea: Care va fi cea mai importanta tendinta pe Internetul romanesc in 2009?

Cele mai bune 5 raspunsuri vor fi alese de catre un juriu format din bloggeri cunoscuti.

Alte detalii:
  • Anuntarea postului: link via e-mail la manafu [at] gmail [.] com
  • Deadline: sambata, 29 noiembrie
  • Deliberare: duminica, 30 noiembrie
  • Anuntare castigatori: 1 decembrie (cel mai devreme pe 30 seara).
  • Date de contact: Participantii trebuie sa comunice numele complet, o adresa de e-mail valida si eventual telefon mobil. Datele nu vor fi folosite in alte campanii.
Concursul este destinat doar bloggerilor din provincie care au implinit 18 ani. Transportul nu este asigurat de catre organizatori.

Dati de veste si la altii!

Etichete: , , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Super misto initiativa, e o chestie OK faptul ca se incearca si reorientarea spre provincie

1:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Tare ideea, pacat ca nu-mi place Bucurestiul :)

Dar sa-mi zic parerea, ca sa ma bucur dup-aia ca am avut dreptate. Se va pune accentul pe dezvoltarea platformelor de micro-blogging orientate pe diferite segmente, asta pentru ca deja afara se face si merge bine. Probabil vor avea succes cele lansate de companiile care deja sunt foarte cunoscute in Romania.
Asta la noi in tara, iar in afara va fi isterie pe domeniile .mobi unde se va pune accentul pe informatie foarte bine structurata, si mai putin pe design.

Nu o sa scriu un articol separat in care sa dau detaliile multe despre cum si ce as face eu ca nu am timp, deoarece pana in 2009, trebuie sa imi asigur finantele pentru sarbatoriile din 2008.

4:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Interesanta ideea. Abia astept sa vad articolele castigatoare.

4:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Off topic: Cum ar fi daca si pentru tine Craciunul ar fi o zi obisnuita? http://andreeamarc.com/2008/11/26/cum-ar-fi-daca-si-pentru-tine-craciunul-ar-fi-o-zi-obisnuita/

7:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Tare,pacat ca nu sunt din Bucuresti

9:09 a.m.  
Blogger Cristian said...

Bogdan Valentin,
Te rog pune ideea pe site si apoi da-mi link-ul!

10:33 p.m.  
Blogger Cristian said...

Bogdan Valentin,
Te rog pune ideea pe site si apoi da-mi link-ul!

10:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi, dar pentru bloggerii din Bucuresti nu ai nimic? nu putem sa ne dam si noi cu parerea?

12:37 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home