marți, octombrie 07, 2008

Media: Descarcati acum Project PXL!

PHOTO BY NICOLETA MUNTEAN
Vineri, la Webstock, am anuntat si lansarea revistei digitale Project PXL.

Pe scurt, e vorba de un proiect colaborativ sub forma unei publicatii digitale ce poate fi descarcata si rasfoita pe calculator "la fel" ca o revista obisnuita. Project PXL include foarte multe imagini trimise de persoane pasionate de fotografie.

Mai mult, fiind un proiect asociat cu Webstock, am inclus si cateva reclame pentru sustinatorii evenimentului. Am vrut de fapt sa aratam ca intr-o astfel de revista poti avea o reclama multimedia (Vodafone), o reclama video (LG) si un "clasica", dar legata de website-ul companiei.

Project PXL a fost realizat de Implement Studio, companie de web ce produce prima revista digitala auto din Romania - MotorPlay.

Click aici pentru a descarca revista.

NOTA: Desi nu a fost gandita ca un concurs foto, revista are si un castigator. De fapt o castigatoare care a primit un rucsac Booq Python Pack: Nicoleta Muntean cu poza "Strungareata".

PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR

Etichete: ,

14 Comments:

Anonymous Anonim said...

Felicitari pentru Webstock!!! Se pare ca a fost o reusita. Multe laude am auzit despre el :)

6:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

felicitari si pentru proiect! o alta idee interesanta, bineinteles, la fel ca si pozele publicate in revista. mi-au placut in mod deosebit cele despre natura (rares pulbere nature 3 e extraordinara) si din sectiunea people (strungareata, surface to air, spuma, nud-mergi,etc)
o zi buna!

10:19 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Smart idee insa as avea cateva mici reprosuri :

-Unele .jpeg-uri sunt prea comprimate si lucrul asta se vede (in special la tag-uri gen Contents, etc si mai putin la imagini care au o rezolutie ok). Stiu ca este vorba de marimea finala revistei, dar se pot micsora\converti reclamele in schimb , in special in momentul in care vor aparea suficiente pe pagina.

-La DTP mai trebuie lucrat putin pentru ca unele imagini pur si simplu fura atentia , sunt vampiri vizuali.(vezi cazul :Imagine full pe pagina 2 si imagine half pe prima )

In rest, numai de bine ;)

11:58 a.m.  
Blogger Ahilosu said...

Nu stiam ca cei din spatele project pxl sunt aceiasi oameni din spatele Motorplay, ca daca as fi stiut scriam si eu de rau.

Ca sa ne intelegem, cei de la motorplay sunt niste terminati. PUNCT.

12:28 p.m.  
Blogger Cristian said...

@krossfire
Revista a fost facuta in 2 zile. Cred ca a iesit foarte bine!

@ahilosu
Asta e parerea ta. Ce pot sa spun? Doar ca la mine pe blog eu pun PUNCT... daca nu e cu suparare!

Atat MotorPlay cat si Project PXL sunt doua produse unice pe piata noastra. Sa fii radical fara argumente sau sa nu apreciezi noutatea si efortul, mi se pare o atitudine gresita.

1:00 p.m.  
Blogger Ahilosu said...

Nu am nimic cu produsele finite, m-am uitat pe PXL si mi se pare chiar "special". Problema e la cei din spate, respectiv Vlad Ungureanu. Este un caracter desavarsit, ce pot sa spun mai mult??

3:52 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ahi

oamenii de la Implement m-au ajutat foarte mult cu PXL si sper sa mai facem si late proiecte de acest gen.

inteleg ca ai o problema cu cineva de la ei... ce pot sa iti spun eu?

4:28 p.m.  
Blogger Cristian said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

4:28 p.m.  
Blogger Ahilosu said...

Stiu ca tu nu ai nici o vina si probabil e greseala mea ca am venit aici sa-ti stric topicul. Pare rau, e doar o refulare. Spor in continuare.

6:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte misto aceasta revista digitala de fotografie. Misto machetare. Multumim pentru revista. Si btw bravo pentru Webstock.

7:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nice project. Frumos realizat.
Sper sa creasca. Cum se pot trimite poze pentru revista?

4:47 p.m.  
Anonymous Anonim said...

PXL e revista one-stand sau se va continua cu publicarea ei ?

9:09 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristian : Nici nu am sugerat ca n-ar fi iesit bine ci doar ca urmatorul numar poate corecta aceste mici probleme (mai ales ca vorbim chiar de mici probleme, nu de defecte reale).

6:58 p.m.  
Blogger Ray said...

foarte faina revista, si foarte interesanta ideea unei reviste "descarcabile"! Sper sa devina un obicei lansarea de reviste de acest tip. La numarul urmator incerc sa contribui si eu cu ceva fotografii

12:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home