miercuri, septembrie 24, 2008

Events: Scurte din viata

Deci nu am timp de blogging: de citit, de scris, de ciripit. E o senzatie naspa sa nu stii ce se intampla in jurul tau, sa nu citesti bloguri. Pentru mine e. In fine...

Sunt mai multe lucruri despre care vroiam sa va spun pe blog, in general despre ce am mai facut si pregatesc. Cateva lucruri ar putea fi interesante, deci mai ramaneti in postul asta. Promit sa livrez Twitter style.

RoBloggers Survey - Gata, am incheiat inca o editie. A treia. Am avut 845 de raspunsuri si pentru asta multumesc inca o data tuturor celor care ne-au sprijinit. Am avut in ultimele zile feeling-ul ca am multi prieteni in blogosfera.

Webstock Awards - Inscrierile s-au incheiat inca de vineri. In noaptea asta expira si perioada de preselectie. Urmeaza jurizarea. O sa revin pe tema asta cu un post separat.

Project PXL - Maine e ultima zi in care mai puteti trimite fotografii pentru revista noastra digitala. Cred ca avem vreo 200 de imagini in acest moment. Va urma si o selectie. Initial am zis ca mergem pe 100 de poze. S-ar putea sa lasam mai multe.

Webstock - Pentru conferinte si workshop-uri inca mai primim cereri de participare. Lista de asteptare e pe Invita.ro. Mi-ar placea sincer sa vina toata lumea. Avem insa o limitare de spatiu. Confirmarile vin un pic mai greu acum, dar spre sfarsitul sapatamanii ar trebui sa avem lista de participanti.

Webstock TV - Lucram la canalul TV online al evenimentului, ce va transmite tot evenimentul. Cine nu ajunge la Howard Johnson are la dispozitie acest canal.

Mobile Marketing Conference - Avem in pregatire mai multe lucruri bune pentru cei interesati de aceasta noua platforma de promovare. Le voi anunta intr-un post separat. Oricum, cine are grija de branduri, dezvolta aplicatii sau e jucator in telecom nu ar trebui sa lipseasca de la eveniment.

PR Innovation Conference - Al doilea eveniment mare pe PR pe care il organizez anul acesta, de data aceasta punand accent pe strategie si inovatie in comunicare. Trei agentii multinationale sustin conferinta, iar invitatii internationali vor sustine workshop-uri in a doua zi a evenimentului.

PROMO: ADVERTISING 2.0 | SEARCH ENGINE MARKETING SEMINAR

Etichete: , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Datele de la Robloggers Survey o sa fie tare interesant de analizat, mai ales daca se va face si o mica comparatie cu cele de anu trecut. Webstock o sa fie grand! Inca astept o invitatie.

3:09 p.m.  
Blogger Tom said...

da, si eu astept rezultatele sondajului, in lumina aceleiasi comparatii

7:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

am vrut si eu sa raspund la RoBloggers Survey dar am primit un link de la cineva care completase si nu am mai putut sa completez. Primeam mereu mesajul cu multmim pentru raspunsuri si hasta la vista. Sorry, puteam fi al 800 nushcatelea respondent. Bun studiul. E bun ca sursa de posibile insighturi. ;)

4:11 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home