sâmbătă, august 02, 2008

Online: Participa la Project PXL

In urma cu o luna fix anuntam pe blog un proiect drag mie, o publicatie digitala cu fotografii de la bloggeri si nu numai. Project PXL, cum am numit proiectul, ar urma sa fie o revista de fotografie pe care oricine o va putea descarca si rasfoi apoi pe calculator. Mai multe detalii aici.

In ultima luna am cautat sa descopar cat mai multi oameni pasionati de fotografie. A fost mai mult un research. Nu am contactat pe nimeni direct. Profit insa de blogul meu sa lansez invitatia celor interesati / pasionati de fotografie sa participe la proiect. Am pus aici o lista pe care va puteti inscrie. Prin intermediul ei va voi contacta ulterior.

Cand voi reveni din concediu, vom alege si numele revistei. Am primit deja cateva propuneri bune.

Etichete: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Sunt curios daca te gandesti sa dezvolti proiectul in ceva gen JPG Mag (fotografii grupate in jurul unor teme, postate si discutate inclusiv pe net), sau mai degraba ca o colectie de miniportofolii individuale.

4:50 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home