Media: Cum consuma americanii stiri
Desi suntem departe de orice comparatie cu piata media americana, merita - cel putin pentru cei care activeaza in domeniu - sa aruncam un ochi pe studiul realizat de PEW Research si dedicat "consumului de stiri" in US.
PEW imparte audienta americana in 4 segmente: Integrators (23% din public), Net-Newsers (13%), Traditionalists (46%), Disengaged (14%). Iata ce caracteristici au cele patru publicuri:
PEW imparte audienta americana in 4 segmente: Integrators (23% din public), Net-Newsers (13%), Traditionalists (46%), Disengaged (14%). Iata ce caracteristici au cele patru publicuri:
- Integrators: educati, intre doua varste, cu bani si care isi servesc in cea mai mare masura informatiile de la TV, dar cauta stiri online zi de zi.
- Net-Newsers: mai tineri, dar la fel de educati si cu o situatie buna, prefera sursele online, in special blogurile.
- Traditionalists: mai in varsta, mai putin educati si cu posibilitati materiale mai reduse, sunt dependenti de TV si desi au majoritatea computer, putin intra dupa stiri online.
- Disengaged: mai putin educati decat traditionalistii, nu nutresc nicio curiozitate spre sfera informatiei / informarii.
1 Comments:
Live tv online din romania si strainatate pe www.mufa-tv.ro
Trimiteți un comentariu
<< Home