duminică, iulie 20, 2008

Media: Noi experiente de telespectator

Abia astept ziua cand voi putea descarca de pe Internet filmul dorit direct pe televizor, cand voi putea sa imi fac singur un "post" selectand din programele disponibile. Pana atunci caut tot felul de idei de a-mi imbunatati experienta - si asa din ce in ce mai redusa - de telespectator. Iata peste ce am dat eu recent:
  • Universal Channel - Post cu filme si seriale al celebrului studio american, disponibil insa doar in oferta AKTA.
  • AKTA - serviciu de televiziune de inalta definitie. L-a folosit cineva cat a fost Euro 2008 (sau pana acum)? Cum se vede?
  • Cinebank - un automat de inchirieri video (pe dvd) vazut in Pta Dorobanti.

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger Victor said...

uite ca exista aici ceva ce te intereseaza:

http://www.apple.com/appletv/guidedtour/

e chiar super. totusi, nu cred ca e valabil ptr romania. in rest...e genial.

12:52 a.m.  
Blogger catalin said...

eu folosesc i-tv.ro si e foarte cool.

12:44 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home