miercuri, iulie 30, 2008

Life: Constatarea zilei

Chiar daca a pierdut teren in telefonie, Romtelecom a reusit performate nesperate probabil de multi prin Dolce si ClickNet. Nu am date despre cotele de piata pentru ISP si televiziune digitala, dar cred ca sunt destul de bune.

Interesanta este si intrarea in zona wi-fi, prin targetarea cafenelelor, care acum nu mai pot rezista fara un espressor de marca si Internet gratuit.

Etichete: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Acum ceva timp, am citit pe undeva ca au ajuns la 500k de abonati la ClickNet.

1:02 a.m.  
Blogger BABILONUL IMOBILIAR said...

ClickNet-ul e performant. Au avut oameni priceputi, tehnicieni, activeaza acum si in televiziunea digitala si in servicii internet, sunt cu "cota" si in telefonia mobila, Cosmote-ul, dar au si un marketing pe masura, altfel Romtelecom-ul sucomba doar activand pe piata telefoniei fixe.

12:24 p.m.  
Blogger Doru Panaitescu said...

Au reusit targetarea cafenelelor spamand forumul de pe www.afterhours.ro

5:01 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home