Online: Campanie pe status-ul de messenger
Am zis pe blog mai devreme si pe Twitter de cateva zile ca voi pune in practica o idee. Este vorba de o campanie pe status-urile de Yahoo Messenger.
Pe scurt, am rugat mai multi prieteni / colaboratori sa isi puna astazi ca status pe messenger www.ideaforum.ro. Am primit peste 80 de raspunsuri favorabile si chiar sprijin de la persoane pe care nu le-am intalnit pana acum, iar la Godmother/ Hyperactive, mai multi oameni din firma au acest status acum.
Estimez ca acum, la pranz, au acest status pe YM peste 80 de persoane. De fapt, campania a trecut de YM si a ajuns si pe Gmail Chat.
Nu ma astept la un efect anume al acestei campanii. Am vrut doar sa arat ca se poate face. Sper ca in viitor vom vedea o campanie adevarata de acest fel, cu strategie si creatie in spate.
Am ales sa folosesc status-ul de messenger pentru ca am observat ca multe lume ii da o atentie deosebita. Eu de multe ori clickez pe link-urile propuse de cei pe care ii am in lista, sa vad ce promoveaza. Campania continua pana la sfarsitul zilei.
p r o m o
IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
WORKSHOPS | NU RATA SEMINARIILE DE PLANNING SI MARKETING
Pe scurt, am rugat mai multi prieteni / colaboratori sa isi puna astazi ca status pe messenger www.ideaforum.ro. Am primit peste 80 de raspunsuri favorabile si chiar sprijin de la persoane pe care nu le-am intalnit pana acum, iar la Godmother/ Hyperactive, mai multi oameni din firma au acest status acum.
Estimez ca acum, la pranz, au acest status pe YM peste 80 de persoane. De fapt, campania a trecut de YM si a ajuns si pe Gmail Chat.
Nu ma astept la un efect anume al acestei campanii. Am vrut doar sa arat ca se poate face. Sper ca in viitor vom vedea o campanie adevarata de acest fel, cu strategie si creatie in spate.
Am ales sa folosesc status-ul de messenger pentru ca am observat ca multe lume ii da o atentie deosebita. Eu de multe ori clickez pe link-urile propuse de cei pe care ii am in lista, sa vad ce promoveaza. Campania continua pana la sfarsitul zilei.
p r o m o
IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
WORKSHOPS | NU RATA SEMINARIILE DE PLANNING SI MARKETING
Etichete: Events, Idea Forum, Ideas, Online
4 Comments:
viralul cu aia de-a căzut dulapu' pe ea cum crezi tu că a pornit? sunt curios cum o să arate statisticile acestui site când o să se încheie "campania".
eu spre exemplu, în zilele în care nu prea sunt logat pe Y!m/Gtalk/etc. numărul de vizitatori e cu 20-30% mai scăzut decât în rest. nu de puţine ori, atunci când mă loghez, surprind vreo 10-15 cunoscuţi călare să vadă ce-am publicat.
http://bogonblog.blogspot.com te invit pe aici. :)
Cand am lansat Konkurs, acum 2 luni, singura metoda de promovare a fost via status. Eu, prieteni apropiati si prietenii lor.
In prima zi: 417 unici :) Nu e o idee rea deloc, mai ales daca dispui de un buget mic sau inexistent.
Provocarea e sa mentii interestul celorlalti.. in prima zi isi pun statusul ca iti sunt prieteni.. dar in a 7-a zi? Le trebuie un motiv mult mai bun
pana acum nu am dat atentie acestui detaliu, eu am o lista destul de "curata" dar o sa fac un test :)
Trimiteți un comentariu
<< Home