luni, iunie 02, 2008

Events: Planning si strategie din California

Ed Cotton este unul dintre invitatii internationali de la Idea Forum. Vine de la agentia americana BSSP, unde este director de strategie. Lucreaza pe branduri precum BMW, Mini, Epson, Diageo. IQads a publicat saptamana trecuta un interviu cu el despre cea mai recenta campanie Mini.

La Idea Forum, Ed va vorbi in prima zi despre "retete" de succes pentru consolidarea relatiei intre un brand si consumatorii sai, iar a doua zi va sustine un workshop de planning si strategie, pe care oamenii din agentii (si nu numai) nu ar trebui sa il rateze.

Ed se bucura de un awareness foarte important si in blogosfera de marketing mondiala. A initiat un blog de trendspotting si branding numit Influx Insights, clasat pe locul 79 in Topul celor mai bune 150 de bloguri de marketing din lume, realizat de Advertising Age.

Mai mult, a lansat un blog numit Planning fo Good prin care ii "provoaca" pe plannerii din intreaga lume sa gaseasca dezlegari pentru brief-urile unor campanii sociale.

Anterior BSSP, Ed a condus departamentul de Account Planning al agentiei McCann-Erickson Seattle.

p r o m o
IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
WORKSHOPS | NU RATA SEMINARIILE DE PLANNING SI MARKETING

Etichete: , , ,

1 Comments:

Anonymous stela said...

Comunicarea s-a schimbat acum, consumatorul trebuie atras prin diferite strategii avem de invatat sin strategiile propuse de ei, great event!

11:59 a.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home