duminică, mai 04, 2008

Media: Business Standard tinteste antreprenorii

Incepand de luni, Business Standard adauga sectiunilor sale un supliment dedicat antreprenorilor. Structurata in 8 pagini, sectiunea Antreprenor va aparea saptamanal si va aborda "studii de caz, cercetari si opinii ale consultantilor, accentul fiind directionat spre informatii utilitare si solutii practice", supa cum se spune in comunicat.

Tot acolo se spune ca"noul produs este dedicat unui segment abordat in mica masura pana acum de media specializata". Afirmatia este partial adevarata. A existat candva (sau inca mai exista) revista Idei de afaceri. Biz are de cativa ani buni sectiunea Start-Up, iar Capital ofera sub diverse forme sfaturi utile antreprenorilor. Mai mult, batalia intre Business Magazin si Money Express se pare ca se da acum pe teritoriul intreprinzatorilor.

Am spus "partial adevarata" pentru ca publicatiile cu caracter economic de la noi scot mai mult in prim plan profile de antreprenori de succes si mai putin articole gen "how-to". Oricum, exista deja o serie de resurse online pentru cei aflati la inceputul carierei pe cont propriu.

p r o m o
Noi evenimente Evensys: Retail Innovation Conference; Toolbox | Non-TV Advertising; Idea Forum; Search Engine Marketing Seminar

Etichete: