miercuri, aprilie 16, 2008

Life: Fac ce imi place

In aproape cei opt de cariera ca jurnalist, am avut ocazia sa fac mai tot timpul ce mi-a placut. Nu cred ca am fost implicat intr-un proiect care sa nu imi placa. Ba mai mult, am avut de multe ori mana libera sa pun in practica multe idei personale si cale libera sa ma bag in cate proiecte am vrut.

De cand sunt pe cont propriu, de un an si jumatate, fac ce imi place. Ar fi fost culmea sa nu fac, nu? Toate evenimentele in care am fost implicat s-au nascut din interesul meu pentru subiectele respective: marketing, advertising, PR, online, mobile, blogging, web 2.0 si chiar retail.

Zilele acestea lucram la agenda de evenimente Evensys pentru restul anului. E o perioada "nebuna", dar buna pentru ca se materializeaza idei mai vechi si apar unele noi. Am scris acest post fara o tinta precisa, mai mult ca un intro la seria de evenimente pe care le voi anunta in perioada urmatoare pe acest blog.

Primul este Webstock.

p r o m o
BLOGGING FOR COMPANIES | SEMINAR DE COMUNICARE PE BLOGURI
CRISIS MANAGEMENT | SEMINAR DESPRE GESTIONAREA SITUATIILOR DE CRIZA
BLOG MARKETING SURVEY | SONDAJ DESPRE PR SI RECLAMA PE BLOGURI

Etichete: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Faci ce iti place si faci bine! FELICITARI, e o adevarata placere sa citesc blogul!

2:25 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home