marți, martie 04, 2008

Marketing: Rebranding-ul Dacia

Astazi la Salonul Auto de la Geneva, Dacia a lansat oficial modelul Sandero si mai mult decat atat a lansat noua identitate a brandului. Gasiti comunicatul aici.

Noul logo va putea fi vazut in curand pe noile vehicule produse de Renault, insa mai important este felul in care acesta va fi implementat in viitoarele modele. Cu siguranta, creatorii noii identitati au luat in considerare declinari viitoare.

Despre "bucataria" din spatele noii identitati vom vorbi saptamana viitoare in cadrul unei intalniri ce se doreste a fi prima "Conferinta de Presa 2.0". Voi reveni cu detalii, eu fiind implicat alaturi de Evensys si departamentul de comunicare al Dacia in dezvoltarea acestei conferinte 2.0.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Nu este rea noua sigla. modelul nou sincer nu imi place

4:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu e rea, numai ca se adreseaza bautorilor de bere din toata lumea :D

4:55 p.m.  
Blogger Mihnea said...

Misto chestia asta cu Conferinta de Presa 2.0 - sa presupun ca e practic conceptul de live press conference? Sau merge mai mult inspre Social Media News Release?

4:56 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ octavian

trebuie sa privim dincolo de aparente. :-)

trebuie sa ne gandim unde va aparea si cum va ajuta noua forma brandul.

pot doar sa va spun ca ideea de rotunjire se vede deja si la sandero.

practic dacia renunta la "colturile" demodate in design-ul auto.

@ mihnea

pana acum conferintele de presa se adresau doar presei, de aici si numele. insa o companie are mai multe publicuri interesate.

asta facem noi acum, aducem mai multe publicuri interesate de un astfel de subiect intr-o locatie moderna (cu design misto) si pentru un schimb de idei, pareri bidirectional.

un cadru relaxat, o discutie care scoate mai mult in fata decat declaratiile standard corporate alaturi de un grup numeros si eterogen.

5:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Al doilea vot pentru deschizatorul de sticle. Urmeaza deschizatorul de pet-uri la 2l, tirbusonul sau direct casca de privitor la meci cu 2 doze anexate si pai?

9:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E o bataie de joc a Renaultului la adresa marcii Dacia.

"Cumaparati noul Sandero si primiti gratuit un desfacator de bere"

Asta ar trebui sa fie sloganu masinii
Ar trebui sa ne unim toti si sa protestam in fata acestei batai de joc
http://skorpionblog.wordpress.com/2008/03/05/dacia-sandero-sau-desfacatorul-de-capace-de-bere/

12:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

e nasol. e penibila sigla.

aproape ca-mi vine sa cred ca designerul de la dacia a luat din ideile alora de la ssang yong.

care, btw, intr-un interviu in care cineva i-a intrebat de ce au facut masini atat de urate, au raspuns ca daca nu le faceau atat de urate chiar nu vorbea nimeni despre ele...

oricum, intre timp, a aparut si taxi sandel! hahahahaahhahaha:
frate deci arata hidos, da macar are deschizatorul ala de bere pe capota...

io nu inteleg ce tot aveti cu ea... ce-oti fi vrand frate, lamborghini la pret de peugeot 107??? injurati degeaba marca asta...

urata asa cum e, dacia a ajuns sa-ti tripleze sau sa le dubleze prin franta.

pana si boul ala de la top gear, clarkson, a zis ca stie o gramada de oameni care si-ar cumpara o masina de 3 si ceva de lire cat e loganul acolo...

si, in plus, uite ca a aparut si varianta taxi... cu nume PREdestinat!! hahahaahahaha:

http://motorplay.ro/article.php?a=64

7:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu stiu cum vi s epare voua dar mie sigla mi se pare ok ... la fel si masina si mai ales faptul ca cea mai scumpa varianta va costa maxim 9500 Euro [ http://www.automotorclub.com/articole-2008/dacia-sandero-cu-noua-sigla-dacia/index.htm

1:48 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home