Advertising: Vorbiti afacereza? (1, 2 si 3)

Campania e chiar foarte OK - viralul s-ar putea sa primeasca o serie de critici din partea specialistilor - si cumva "m-a gasit" si pe mine. Spun ca "m-a gasit" pentru ca pana acum nu am vazut la TV campania, nu pentru ca nu au avut ei frecventa mare in difuzare, sunt sigur ca au avut-o, ci pentru ca eu nu ma mai uit la TV.
Am descoperit campania pe bloguri si am vazut bannerele pe Standard.ro.
Cred ca nu sunt singura persoana din audienta potentiala a The Money Channel care nu se mai uita la TV. Bannerele "m-au gasit" accidental, caci urmaresc de obicei Business Standard prin feed reader, dar m-au gasit, cum spuneam. Cred ca s-ar putea pune accent in aceasta campanie si pe atingerea grupurilor tinta prin alte mijloace (chiar online... mai ales online) decat cele traditionale (care includ si bannerele online).
Si poate fac ceva si cu postul in sine.
PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS
Etichete: 08-AdNews, Advertising
3 Comments:
Foarte tare reclama asta!!! pentru nisa asa
dupa 20 de ore spotul pe youtube are peste 200 de vizionari. se poate spune ca a devenit virala?
mda, si eu ma intreb de ce... poate nu am eu expunere... o sa il rog pe zoso sa il dea...
Trimiteți un comentariu
<< Home