marți, februarie 19, 2008

Media: Restructurare la Realitatea-Catavencu

Un comunicat al Realitatea-Catavencu ne spune ca din 15 aprilie grupul de presa se reorganizeaza in functie de publicul tinta. Incitanta pozitionare, nu? Chiar imi place cum suna!

In traducere, noua structura operationala si de management, care nu mai tine cont de suportul media pe care este difuzat fiecare produs (tv, radio, print etc), ci numai de publicul vizat (target market) - fie acesta cititor, telespectator sau ascultator.

In noua structura, managementul general, resursele financiare si umane sunt alocate pe medii diverse, in trei noi mari divizii media: Quality (care cuprinde Realitatea TV, Realitatea International, Realitatea FM, Cotidianul, Academia Catavencu, Radio Guerrilla si Idei in Dialog), Business (The Money Channel, Business Standard, Money Express si IP), Life Style (Romantica TV, Radio Total, Reteaua 24 FUN, Tabu, Superbebe, J'adore, Aventuri la Pescuit, Bucataria pentru Toti si Psihologia azi).

Directorii celor trei noi divizii integrate vor fi Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).

La aceste trei noi divizii se adauga alte doua structuri strategice, care opereaza la nivelul intregului grup: NewsIN (condusa de Cosmin Popa) si New Media (aflata in subordinea lui Dragos Stanca).

Activitatile grupului Realitatea-Catavencu vor fi coordonate, per ansamblu, de board-ul director din care fac parte Sergiu Toader (presedinte), Sorin Enache (director general), Doru Buscu, Mihnea Vasiliu, Sorin Vulpe si Dragos Stanca.

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
PROMO: ADVERTISING 2.0 | BRANDING SI EFICIENTA PE INTERNET

Etichete: ,