duminică, februarie 24, 2008

Events: Digital Marketing Report

Asa cum am anuntat pe blog si pe alte canale, la Digital Marketing Forum, Evensys va lansa prima sa publicatie - Digital Marketing Report.

Intentia noastra a fost sa oferim participantilor un ghid util pentru activitatile lor viitoare in mediul online. Ne-a iesit o mica publicatie de 24 de pagini, ce contine o analiza a pietei de publicitate in new media, diverse topuri pe categorii de site-uri, un top al blogurilor in 2007, cateva rezultate din topul brandurilor si o lista de "prestatori" de servicii new media.

Publicatia este acum in pregatire la Marinex Print, iar dupa eveniment va fi lansata in format digital cu sprijinul eBright.

Etichete: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

merge ebright de rupe

1:28 p.m.  
Blogger Cristian said...

acum merge. incearca si da un feedback

3:19 p.m.  
Anonymous Anonim said...

test

4:19 p.m.  
Blogger Cristian said...

Ncu,

sunt multe chestiuni car epot fi imbunatatite, iar feedback-ul tau ne ajuta.

am grabit eu eBright sa lanseze astazi, inainte sa fi finalizat totul.

daca te intereseaza report-ul, ti-l pot da in format PDF, dar cred ca merita sa il vezi pe solutia eBright.

9:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu as zice sa il pui si pdf, macar pe evensys, eu unul am cedat la pasul de instalare a framework-ului Microsoft.

Valentin

12:21 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home