luni, ianuarie 28, 2008

Telecom: O veste buna

UPC investeste in relatiile cu clientul, scrie astazi in ZF. E o veste buna, tinand cont ca este probabil compania despre care am auzit cele mai multe plangeri in blogosfera in 2007. Chiar si eu am fost tentat de vreo doua ori sa ma exprim pe blog fata de calitatea serviciului de relatii cu clientii.

Imbunatatirea de anul acesta vizeaza schimbarea call-center-ului. Din experienta mea, problema e la nivel de resurse umane, o data cu oamenii din call-center (nu cu toti fireste) si apoi cu echipele de pe teren. Dar poate noul call-center va face intr-adevar diferenta.

Daca sunteti pasionati de subiect, citit aici stirea de exact acum un an, din ianuarie 2007.

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

măcar de ar învăţa să trimită facturile acasă, tot ar fi ceva...

2:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Stirea e o incercare jalnica de PR. In conditiile actuale degaba exista comunicare, daca nu exista o sustinere reala. Compania pierde si mai mult din credibilitate. De fapt mi se pare suprizantor cum ai preuat un simplu "anunt" UPC drept o veste buna...

Au mai avut "vesti bune" de multe ori, dar nu s-a schimbat nimic.

7:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Dintre telecomurile cu care am avut de a face pana acum, mi se pare ca stau cel mai bine in privinta relatiilor cu clientii. Am reusit sa dau intodeauna si la orice ora de cineva atunci cand i-am sunat cu vreo problema, si in cele mai multe cazuri chiar sa fie in stare sa o rezolve; si in plus de fiecare data cand uit sa-mi platesc factura ma suna sa-mi aduca aminte, nu sa te lase sec fara net.

Iar daca imi aduc aminte de relatiile cu clientii de la RDS, UPC-ul e doar lapte si miere :D

1:41 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home